Aviseringar
Rensa alla

en fråga till alla moderatorer


Ämnesstartare

hej, har en fråga om det nya poängsystemet, eftersom jag inte gillar fjortisar och flera gånger trackat typer som jag ansett sett ut som såna så har jag en liten fråga.

jag pm:a issen men han bara skratta o sa: haha, vet inte faktiskt. så därför känns en tråd i sin ordning

iaf:
hur många poäng kommer jag få om jag typ förföljer en fjortis och såfort fjortisen skriver nått så går jag in, citerar och skriver: idomin <3

har ju gjort sånt förut och fick en varning men hur många poäng är en sån aktion värd?

anta att jag citerar i 5-10 trådar innan nån moderator upptäcker.

obs frågan behöver inte svaras av nellnellnell då jag redan vet hennes svar.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

DO IT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

DO IT!

gjorde så till b3ll4


   
SvaraCitera

Jag har en fråga i allmänhet till moderatorer:

Behövs det verkligen hela 43 stycken? Jag säger inte att man ska sparka, utan bara mer i allmänhet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

har ju gjort sånt förut och fick en varning men hur många poäng är en sån aktion värd

det är helt upp till moderatorn. hur mkt han/hon hatar dig. jag kallade ju tex dig för bög och det var ett grovt personangrepp. likadant med att jag skrev "mjölk är äckligt och onödigt, men du är bra ändå på nåt .. hoppas jag kanske. are you suffering?" under mjölks inlägg. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara att testa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

bara att testa

snacka med NFA, han sa: M jag ansåg att idomin = personligtangräpp så skulle jag antagligen ge dig 10 poäng .. om du spamma massa

känns lite väl hårt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

känns lite väl hårt?

verkar ju lite kefft med så mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

verkar ju lite kefft med så mycket

exakt min tanke, men vågar fan inte testa nu [shake]


   
SvaraCitera

fear is power


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin:

fear is power

seriöst, återigen; du skulle bli en bra moderator, ta nellnellnells plats [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

känns lite väl hårt?

Du tar det ur sitt sammanhang. Du får 5 poäng, sedan om du försätter så får du ytligare fem poäng. Vilket resulterar I att ditt konto låses en tid.

Nu när jag vet att du gör det ytterst medvetet kan de dock bli värre konsekvenser.

Kan någon förklara för mig varför " idomin <3" är ett personangrepp nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske ska börja svara "västerbron" i korkade trådar och efter korkade svar igen det tyckte viss mod om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

ta nellnellnells plats

Var inte snällt sagt. Tycker de är en ära och moderera med en sådan modig själ. Som handlar utefter de hon tror på, för ett bättre forum. Hon lyssnar också, och vill verkligen göra rätt för sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

kanske ska börja svara "västerbron" i korkade trådar och efter korkade svar igen det tyckte viss mod om

Varför inte anmäla dom ist? [smile]


   
SvaraCitera