Aviseringar
Rensa alla

En fråga till alla som inte ska rösta på SD!


Correh
Ämnesstartare

Nu när vi tar in så mycket underbara muslimer och invandrare av alla dess slag, så undrar jag.

När muslimerna har blivit tillräckligt många för att starta ett eget parti, ett parti som kommer att krossa våra partier, inte bara SD, utan alla andra partier också, när dom blivit tillräckligt många för att ha all makt i Sverige.

Hur har ni tänkt er då?
Eller har ni inte tänkt alls?
Tjejer, vill ni börja bära slöja?

Det är inte speciellt långt borta.
Muslimerna kanske ligger lågt nu, men dom är ju smartare än vad man tror, vänta bara, det blir väl ett härligt och roligt mångkulturellt samhälle att låta våra barn växa upp i[y]

Men det här räknas väl som en SD-tråd, så det är väl bara att stänga ner den direkt!


   
Citera

Haha. Komiskt.

Vad får dig att tro att alla muslimer i Sverige skulle rösta på partiet i fråga?


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

passaro:

Vad får dig att tro att alla muslimer i Sverige skulle rösta på partiet i fråga?

Makt?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Roll on:

.

Lusigt[smile]


   
SvaraCitera

Haha Jag dog av garv när jag läste detta! [bigsmile] JAG är MUSLIM och jag är tjej jag har inte slöja?? JAG är MUSLIM och jag hatar inte iche muslimer. DET STÅR INGET om att man ska döda alla iche muslimer i kuranen [y] [love][love][love][love][love] MUSLIMER TVINGAR INTE deras barn att ha slöja för jag har själv inte. OCH JA JAG ÄR EMOT BURKA JAG TYCKER DET ÄR FEL OCH GÅ RUNT OCH INTE VISA ANSIKTET [rolleyes] jag kommer från ett arabland där har vi kyrkor moskeer nunnor och imamer vi hatar inte varandra så mycket som ni gör här i sverige jag har aldrig sett så mycket hat som det är hos er och alla de länderna som är emot islam [tard]
[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

icke* xD

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

BIG LOVE TO YOU MAN!!!! [love] [y]


   
SvaraCitera

Correh:

Det är inte speciellt långt borta

Behövs bara några miljoner muslimer till.


   
SvaraCitera

Vad är din slutgiltiga lösning?


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

Myksa:

Pucko [zzz]
Du är en skam för alla som är över fjorton år.

Detsamma[smile]

HotOrNot:

Haha Jag dog av garv när jag läste detta! [bigsmile]

Vad roligt för dig!


   
SvaraCitera

Jag måste bara fråga en motfråga då: varför tänker du inte alls?


   
SvaraCitera

Correh:

Makt?

Makt?

Sedan när gick makten över till folket? Makten kommer ligga hos en mindre styrande elit, som alltid. Det kommer inte förändras med att ett muslimskt parti kommer till makten. Så folket kommer ha lika mycket makt som nu, dvs ingen reell sådan.

Så, nej.


   
SvaraCitera

tycker det är lite roligt att du tror att muslimer är livsfarliga och kommer ta över världen. ser vissa kopplingar mellan dig och en liten farbror med ful mustasch som bodde i Tyskland på 1900-talet.

btw, det finns en Sd-tråd, trodde meningen med den var att slippa fler sådana här trådar?


   
SvaraCitera

Correh:

Vad roligt för dig!

Ja du de va roligt 😀 men väx upp människa vi är alla människor spelar roll hur man klär sig eller vad man tror på [wink] eller du kanske inte vet det? de e klart annars skulle du inte vara en rasse jävel [ops]


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

Emopinglan13:

Behövs bara några miljoner muslimer till.

I den här takten så går det utmärkt![y]

Roll on:

Vad är din slutgiltiga lösning?

Har ingen.

Budolicious:

Jag måste bara fråga en motfråga då: varför tänker du inte alls?

Det gör jag, svara nu på min fråga, era rasistiska mods.


   
SvaraCitera
Åtta

Blivande_japan:

det finns en Sd-tråd, trodde meningen med den var att slippa fler sådana här trådar?

Den här tråden handlar inte riktigt om SD, utan snarare om att det finns en global konspiration bland alla muslimer som går ut på att de ska föröka sig kopiöst, invadera länder med förhållandevis liberal invandringspolitik, överta all politisk makt i landet för att sedan instifta sharia-lag och göra Islam till stadsreligion. [zzz]


   
SvaraCitera

och sluta klaga på hitler nän ni härmar honom??? [chocked]
hahahahahha och din lösning är att typ döda alla muslimer va? som hitler döda alla judar?? vem e mördaren nu da muslimer eller SD??? SUCKAAAA!!![y]


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

passaro:

Sedan när gick makten över till folket? Makten kommer ligga hos en mindre styrande elit, som alltid. Det kommer inte förändras med att ett muslimskt parti kommer till makten. Så folket kommer ha lika mycket makt som nu, dvs ingen reell sådan.

Så, nej.

Ja, och när eliten blir muslimerna då?


   
SvaraCitera