Aviseringar
Rensa alla

En fråga till er heterosexuella killar?


Ämnesstartare

Jag vet att detta också kan ske för tjejer men jag har sett och hört att reaktionerna är väldigt mycket bättre än med killar så jag frågar er. Om en kille kommer fram till dig och säger att du är snygg/ber om ditt nummer eller liknande vad gör du då? Anledningen till varför jag frågar är först av allt för att jag inte sett detta ske förr och sen för att jag vill veta vad som händer. Har detta hänt dig någon gång och vad gjorde du? Aja tack för mig 🙂 


   
Citera

Ingen har frågat om mitt nummer men har blivit raggad på hundratusen gånger, brukar inte reagera på något särskilt vis och de tröttnar


   
SvaraCitera

Endast blivit raggad på av killar utomlands. (Senast i Belgien). Dekadent som jag är tackade jag för drinkar och gav ut falska telefonnummer. Cool


   
SvaraCitera
Cobrak

Axel_von_Färsen:
Endast blivit raggad på av killar utomlands. (Senast i Belgien). Dekadent som jag är tackade jag för drinkar och gav ut falska telefonnummer. Cool

ganska clever ändå måste jag säga
dessutom måste ägarna av de numren du gav ut  ha fått sig en rejäl överraskning Mycket glad


   
SvaraCitera

Cobrak: dessutom måste ägarna av de numren du gav ut ha fått sig en rejäl överraskning

Jadå haha, hänt mig också en gång. Blev uppringd av en förtvivlad kille som trodde att ett krogragg var intresserad av honom dagen efter. Oskyldig


   
SvaraCitera

Tack men nej tack. Rakt och enkelt svar Mycket glad


   
SvaraCitera

Inte Jung:
Ingen har frågat om mitt nummer men har blivit raggad på hundratusen gånger, brukar inte reagera på något särskilt vis och de tröttnar

Jag kan ge dig mitt nmr och skicka det till din: "hot - mail". Om jag får din e-post först i min pm •♡•


   
SvaraCitera

Jag skulle säga att jag inte gillar killar och inte ge ut mitt nummer och gå därifrån. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag kan ge dig mitt nmr och skicka det till din: "hot - mail". Om jag får din e-post först i min pm •♡•

Läskigt 


   
SvaraCitera

Inte Jung:

Läskigt 

du kan få all min läsk .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressanta svar 🙂 tack så mycket! 


   
SvaraCitera

AmIWaiting4You?:
Intressanta svar 🙂 tack så mycket! 

Det har aldrig hänt mig förut förrän jag blev medlem här på Um att jag direkt vågar ger ut mina confessions, helt öppet inför alla. Am i waiting 4 you har ett väldigt fint namn då har väntar på fyra pojkar med varsin unik ros.


   
SvaraCitera

AmIWaiting4You?: Om en kille kommer fram till dig och säger att du är snygg

Skulle bara svara - coolt, det tycker jag också  Mycket glad

AmIWaiting4You?: ber om ditt nummer eller liknande vad gör du då?

Skulle bara svara - och vad fan ska du ha det till?  Skadeglädje


   
SvaraCitera

titlover:

Skulle bara svara - coolt, det tycker jag också  Mycket glad

Skulle bara svara - och vad fan ska du ha det till?  Skadeglädje

- nöff. För att du är mitt fan.
Spider pig? Blink


   
SvaraCitera

Jag är ingen sådan som skulle ge ett falskt nummer. Det beror väl på vad det är för någon som frågar efter mitt nummer, det kan ju vara en snubbe som tycker jag är trevlig och vill bli kompis, då absolut. Är det någon som är bisexuell eller gay, kanske, men då är det ju sexuellt. Jag vet inte, nya kompisar absolut. Sexuellt, tveksamt, kanske.


   
SvaraCitera