Aviseringar
Rensa alla

En fråga till er heterosexuella killar?


asså sry kan ha frågat detta innan men vad står heterosexuell för?


   
SvaraCitera

vincebruh:
asså sry kan ha frågat detta innan men vad står heterosexuell för?

Människovarelser som blir attraherade av motsatta kön är heterosexuella. Eller blir kär i en annan person som har ett annat kön än du. Hoppas du fick ett positivt svar på din fråga.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Människovarelser som blir attraherade av motsatta kön är heterosexuella. Eller blir kär i en annan person som har ett annat kön än du. Hoppas du fick ett positivt svar på din fråga.

jaha så jag är heterosexuell om jag gillar tjejer alltså det ”motsatta könen” då eller?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

vincebruh:

jaha så jag är heterosexuell om jag gillar tjejer alltså det ”motsatta könen” då eller?

Skulle tro det. Vi är båda heterosexuella. Sen kan man ju såklart ändra sig. 


   
SvaraCitera
opega

dodgar dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

titlover:

Skulle bara svara - coolt, det tycker jag också  Mycket glad

Skulle bara svara - och vad fan ska du ha det till?  Skadeglädje

Hahaha men same! 


   
SvaraCitera

Hеj! Om du vill ha gratis seх → http://vyx.se/y0p ← det finns många tjеjеr som väntar på din penіs і din stad 🙂 DESS GRATІS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej så en "snabb" förklaring varför jag frågade detta. Jag är alltså en homosexuell kille, som gör det alla andra gör letar efter kärlek. Online brukar det vara mest sex vilket är nice men inte vad jag letar efter i slutändan. Tro det eller ej så är det fortfarande väldigt många bland annat homosexuella killar som inte är öppna om sin sexualitet. Vilket är förståeligt då man fortfarande riskerar att bli slagen eller misshandlad bara för att man har en annan sexualitet än vad de ursprungliga "normerna" har.

Detta skapar ett mycket svårt spelplan där du om du ser en snygg kille antigen tar chansen eller skiter I det då de är mindre än 1 av 10 som faktiskt är homosexuell. Som ni kanske nu förstår så blir det ytterst svårt att se vem som är gay eller inte. Alla försöker inte "ta formen" från sin sexualitet (det man tror en homosexuell kille ser ut som tex.) så en stor chans är att du kommer gå fram till ett flertal killar och fråga om deras snap eller nummer. Då kommer problemet hur killarna reagerar, det finns dem som bara skulle le och säga "sorry men jag är inte attraherad till killar men lycka till!". Men den andra delen är dem som inte riktigt tycker det är ok men de låter oss vara "bara ni inte kommer nära mig" så om jag går fram till en sån kille (större delen av killar gör detta) skulle de bli aggressiva då jag hotat deras manlighet. De tycker det är äckligt och skriker åt mig att gå där ifrån. Tyvärr så är detta väldigt vanligt och tyvärr så finns det inget bättre sätt att hitta någon kille på. Så man måste gå fram till killar och mer än 90 % kommer bli äcklade, det låter ju inte så skoj?. När en heterosexuell kille ska hitta sig en tjej är det bara ett ja eller nej, hon blir inte äcklad eller störd över det. Så jag ville vara veta hur ni säger att ni skulle reagera, och det är lättare med sanningen online. Tack så mycket för alla svar åter igen 🙂 Ha det så bra!


   
SvaraCitera

Hеj! Om du vіll hа gratis sех → http://vyx.se/y0p ← det fіnns mångа tjejеr sоm väntаr på din penis i din stаd 🙂 DЕSS GRATІS


   
SvaraCitera

Hej! Om du vіll ha gratis sеx → http://vyx.se/y0p ← dеt fіnns mångа tjejеr sоm väntаr på dіn pеnis і dіn stad 🙂 DЕSS GRATIS


   
SvaraCitera

Hеj! Om du vill ha gratіs seх → http://vyx.se/y0p ← dеt finns många tjejеr sоm väntar på dіn penis і dіn stad 🙂 DЕSS GRATІS


   
SvaraCitera
Mumzel

Ett tips är att leta efter killar som beter sig bögiga, då vet du liksom vet du kan ragga på. Men om du är själv ganska bögig kommer den rätta fram till dig 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumzel:
Ett tips är att leta efter killar som beter sig bögiga, då vet du liksom vet du kan ragga på. Men om du är själv ganska bögig kommer den rätta fram till dig 😉

Precis, problemet är att de som beter sig bögiga är för bögigt för mig


   
SvaraCitera

AmIWaiting4You?: Hahaha men same!

AmIWaiting4You?: Så jag ville vara veta hur ni säger att ni skulle reagera, och det är lättare med sanningen online.

Får jag fråga vad du menar med bögigt beteende? Iof sig förstår jag fullständigt vad de menar. Jag känner ingen bög i min bekantskapskrets men man ser ju mer och mer "öppna" bögar i tv numera och många beter sig i mina ögon "helt normalt" dvs jag skulle aldrig gissa på att de vore bögar medans väldigt många beter sig så totalt annorlunda än vad killar i allmänhet gör ex förställer sin röst så att man tror att de har stämbandsfel till att de beter sig lite väl flamsigt rent allmänt. Ett ex är stylisten Jonas Hallberg som jag tycker är jävligt flamsig och operasångaren Rickard Söderberg som har en oerhört bra röst när han sjunger men som förställer rösten när han snackar.

Vad beror detta på?

Jag minns för några år sedan en kille jag hade känt en tid hängde med mig hem för att vi skulle dricka några öl och röka några jointar och kolla in en rockkonsert jag hade på datorn. Vi drack och rökte och mådde rent allmänt toppen då han plötsligt frågade mig om jag hade några drömmar som jag skulle vilja få förverkligade. Jag svarade pårökt som jag var att en höjdare vore att fotvandra upp till Machu Picchu i Peru (en önskedröm jag ska förverkliga innan år 2020). Vet du vad han svarade? Min dröm är att - få suga av dig!
Jag tyckte bra om killen som kompis men eftersom jag själv är straight så borde han fattat att en sådan fråga inte uppskattades av mig. Mitt svar blev bara ett kort nej, jag tänder inte på sex med killar.
Jag blev så totalt nollad så jag blev spiknykter på direkten och han fattade väl att han hade sagt något som inte uppskattats av mig och sedan gick han fem minuter senare och har aldrig mer hört av sig.

Jag antar att det är samma villlkor för bögar som för straighta att vissa personer vill man bara ha som kompisar, vissa vill man bara ha sex med och vissa (väldigt väldigt få) kan man bli kär i och ev inleda ett förhållande med.


   
SvaraCitera