Aviseringar
Rensa alla

En fråga till er heterosexuella killar?


Hеj! Om du vіll ha grаtis sех → http://vyx.se/y0p ← det fіnns många tjejer som väntаr på din pеnis і dіn stad 🙂 DЕSS GRATIS


   
SvaraCitera
Mumzel

AmIWaiting4You?:

Precis, problemet är att de som beter sig bögiga är för bögigt för mig

Jaha så är du den mera feminina? Men då borde du bete dig feminin om du vill att en bi/homo ska kmma fram t dig


   
SvaraCitera

Hеj! Om du vіll hа gratіs sеx → http://vyx.se/y0p ← dеt finns många tjejer sоm väntar på dіn penіs i dіn stad 🙂 DЕSS GRATІS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumzel:

Jaha så är du den mera feminina? Men då borde du bete dig feminin om du vill att en bi/homo ska kmma fram t dig

Jag är varken eller och söker någon som är varken eller haha xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

titlover:

Får jag fråga vad du menar med bögigt beteende? Iof sig förstår jag fullständigt vad de menar. Jag känner ingen bög i min bekantskapskrets men man ser ju mer och mer "öppna" bögar i tv numera och många beter sig i mina ögon "helt normalt" dvs jag skulle aldrig gissa på att de vore bögar medans väldigt många beter sig så totalt annorlunda än vad killar i allmänhet gör ex förställer sin röst så att man tror att de har stämbandsfel till att de beter sig lite väl flamsigt rent allmänt. Ett ex är stylisten Jonas Hallberg som jag tycker är jävligt flamsig och operasångaren Rickard Söderberg som har en oerhört bra röst när han sjunger men som förställer rösten när han snackar.

Vad beror detta på?

Jag minns för några år sedan en kille jag hade känt en tid hängde med mig hem för att vi skulle dricka några öl och röka några jointar och kolla in en rockkonsert jag hade på datorn. Vi drack och rökte och mådde rent allmänt toppen då han plötsligt frågade mig om jag hade några drömmar som jag skulle vilja få förverkligade. Jag svarade pårökt som jag var att en höjdare vore att fotvandra upp till Machu Picchu i Peru (en önskedröm jag ska förverkliga innan år 2020). Vet du vad han svarade? Min dröm är att - få suga av dig!
Jag tyckte bra om killen som kompis men eftersom jag själv är straight så borde han fattat att en sådan fråga inte uppskattades av mig. Mitt svar blev bara ett kort nej, jag tänder inte på sex med killar.
Jag blev så totalt nollad så jag blev spiknykter på direkten och han fattade väl att han hade sagt något som inte uppskattats av mig och sedan gick han fem minuter senare och har aldrig mer hört av sig.

Jag antar att det är samma villlkor för bögar som för straighta att vissa personer vill man bara ha som kompisar, vissa vill man bara ha sex med och vissa (väldigt väldigt få) kan man bli kär i och ev inleda ett förhållande med. 

Precis! Väldigt vist av dig 🙂 Homosexuella som inte är ute från garderoben beter sig oftast som vilken straight kille som helst, sen finns det dem som blå nekar att de är gay och försöker övertala alla att de är straight (när man vet att de är gay) och sen bara dem som mig. Jag kan om jag vill bli sådär "feminin gay" som Jonas och operasångaren men jag kan också vara helt chill och vara "straight gay" så jag smälter in i mängden.

Ända sen jag valde att acceptera den jag är har det blivit mycket enklare att leva med mig som jag är (what?! You don't say!). Och att jag skulle försöka tvinga mig på en straight person är inget jag tänkt göra. Kompisen kanske bara trott att han fått lite hintar från dig? Eller så ville han bara suga av dig som han sa. Men du hade väldigt bra poäng, och som du påpekade så är det väldigt svårt att hitta bögar för att de inte står ut när de inte vill det. Det är enkelt, bara att sätta på sig "straight kappan" och skutta iväg till bättre tider. 


   
SvaraCitera
Mumzel

AmIWaiting4You?:

Jag är varken eller och söker någon som är varken eller haha xD

Haha, de e just drf de e svårt för dig :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumzel:

Haha, de e just drf de e svårt för dig :/

Sorgligt men sant, dock om jag skulle få välja hade jag vilja ha en mer "manlig" man


   
SvaraCitera
Mumzel

AmIWaiting4You?:

Sorgligt men sant, dock om jag skulle få välja hade jag vilja ha en mer "manlig" man

Haha de vill typ alla bögar ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumzel:

Haha de vill typ alla bögar ha

Toché, Fast ehm det finns väldigt många maskulina bögar, jag är varken eller men det finns många maskulina. Dock skulle jag vilja säga att det finns fler feminina bögar. 


   
SvaraCitera

Tidigare har jag bara tackat, flinat men nejtack.
Nu har jag inget emot att umgås med bögar el andra läggningar och jag har haft skitkul med dom.
Att vissa svarar ilsket el snabbt avisande är beroende på osäkerhet om att ens hetrostämpel kan bli ifrågasatt. Dvs omogenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anton999:
Tidigare har jag bara tackat, flinat men nejtack.
Nu har jag inget emot att umgås med bögar el andra läggningar och jag har haft skitkul med dom.
Att vissa svarar ilsket el snabbt avisande är beroende på osäkerhet om att ens hetrostämpel kan bli ifrågasatt. Dvs omogenhet.

Håller helt med dig! 


   
SvaraCitera

AmIWaiting4You?: Precis! Väldigt vist av dig 🙂 Homosexuella som inte är ute från garderoben beter sig oftast som vilken straight kille som helst, sen finns det dem som blå nekar att de är gay och försöker övertala alla att de är straight (när man vet att de är gay) och sen bara dem som mig. Jag kan om jag vill bli sådär "feminin gay" som Jonas och operasångaren men jag kan också vara helt chill och vara "straight gay" så jag smälter in i mängden.

Kolla in mitt inlägg på sidan innan så antar jag att du håller med!


   
SvaraCitera

Nu när det gått lite tid och livet har utvecklats hade jag svarat tack, det uppskattas att du säger så till mig. Angående numret hade jag svarat uppriktigt att jag är inte homosexuell men jag känner några killar som är homosexuella så kanske jag skulle ta dennes nummer ändå. Men jag vet inte, jag har aldrig fått frågan så svårt att säga trots allt.


   
SvaraCitera