Aviseringar
Rensa alla

En fråga till er killar!


Ämnesstartare

Snabb fråga.

tycker ni det är snyggast med eller utan smink? 


   
Citera
Kudhos

Det spelar ingen roll. Om tjejen/killen vill ha smink så är det för hen vill och ska få ha det. Det är lite oförskämt att säga till någon som tar sin tid att sminka sig "Men vad sminkad du är! Du hade sett bättre ut utan det." och tvärtom, "Här var det osminkat! Bäst att du kliver tillbaka till badrummet och pudrar näsan innan du kommer tillbaka."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror helt på person till person enligt mig. Finns folk som är jätte fina utan smink och finns folk som är sjukt snygga i smink. Och helt tvärt om folk som inte passar i smink och folk som ser mindre bra utan smink. Svårt o förklara men ah 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju tjejen som är det vackra, inte sminket! Sen passar ni såklart i smink och då blir ni ju ännu vackrare. Men jag skulle nog säga att det spelar ingen roll:) Med eller utan smink, lika fina!


   
SvaraCitera

Beror i vilken situation/still, måste se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Med.


   
SvaraCitera

Jag tycker att det spelar ingen roll, man borde kunna vara utan smink och se fin ut ändå men att man sminkar sig någon gång lite grann ibland för speciella tillfällen.

När jag hade flickvän tyckte jag hon alltid var fin oavsett om hon hade smink eller ej.

Jag tycker man ska se det fina i personen och inte i sminket och utseendet, sen om man inte bryr sig om personlighet utan bara utseende så är det ju olika sätt att se på saken men jag tycker att det är viktigare att se den fina personen (tjejen för min del om man ska bli ihop eller om det är en tjej kompis). Att man är fin som person och inte att man ser fin ut på utseendet för man kan vara världens finaste iaf Hjärta


   
SvaraCitera

utan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UTAN.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
GraGo

De flesta är snyggare i smink, tänk lite.

Hade de inte varit det så hade ingen köpt.


   
SvaraCitera

min flicka är pissnygg utan och pissnygg med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Både och.


   
SvaraCitera