Aviseringar
Rensa alla

En fråga till er som anser Nyår vara en onödig högtid...


The Box:

Finns det någon bättre högtid som är mer värd att fira?

Jul, Påsk, Midsommar, MIN FÖDELSEDAG[smile][smile][smile][smile]
[smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

håller med te 110% sir

Vem håller du med?

du är inte specifik, ja kan ju anta att de tär mig eftersom något annat vore löjligt men å andra sidan är inte alla lika perfekta som mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Jul, Påsk, Midsommar, MIN FÖDELSEDAG[smile][smile][smile][smile]

Jul, man får presenter, resten är bara onödigt. Har nog aldrig firat påsk, vad gör man då förutom att måla och äta ägg?, din födelsedag är ingen högtid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Tror ja inte på, typ alal är ateister och har något emot jul, varför påstår ni helt plötsligt att det är den viktigaste och troligtvis den enda högtiden värd att fira, jo för ni vill vara speciella.

Jesus tog trappan upp till farsan de e nåt man firar[no-no]


   
SvaraCitera

The Box:

Jul, man får presenter, resten är bara onödigt. Har nog aldrig firat påsk, vad gör man då förutom att måla och äta ägg?, din födelsedag är ingen högtid.

Min födelsedag är jättemycket högtid, PILUTTA DIG!!!!

Jag är kristen, det är viktigt för mig![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Min födelsedag är jättemycket högtid, PILUTTA DIG!!!!

OM du vore av någon som helst betydelse till dena jord kanske, men det betvivlar jag, går du och tar livet av dig nu tvekar jag på att många kommer sörja dig. [smile]


   
SvaraCitera

Min födelsedag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De som säger så är ermiter.


   
SvaraCitera

The Box:

OM du vore av någon som helst betydelse till dena jord kanske, men det betvivlar jag, går du och tar livet av dig nu tvekar jag på att många kommer sörja dig.

Du kan va jord!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Vem håller du med?

du är inte specifik, ja kan ju anta att de tär mig eftersom något annat vore löjligt men å andra sidan är inte alla lika perfekta som mig.

är du ledig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

är du ledig?

Ja, varför undrar du? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Tror ja inte på, typ alal är ateister och har något emot jul, varför påstår ni helt plötsligt att det är den viktigaste och troligtvis den enda högtiden värd att fira, jo för ni vill vara speciella.

DU JA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG HAR INGA PLANER PÅ NYÅR! det enda jag vet att jag KAN göra är att gå till mitt ex som har lite fest, men är inte så pepp på att träffa honom.
det kommer sluta med att jag sitter och super med mig själv och ser på bingolotto uppesittarkväll eller nå liknande.. [n]


   
SvaraCitera

ruunar:

det kommer sluta med att jag sitter och super med mig själv och ser på bingolotto uppesittarkväll eller nå liknande..

hahahaha.
ring nån (som inte är ditt ex) och bete dig som att den personen ska vara jävligt glad att du bestämt dig för att spendera nyår med honom/henne.


   
SvaraCitera

Jul och midsommar. [no-no] Det är det enda jag firar traditionellt.


   
SvaraCitera