Aviseringar
Rensa alla

En fråga till er som bor i korridor


Ämnesstartare

Tänker på er som studerar.

Hur är det med besökare? Får man ha det? Över natten också? Menar naturligtvis inte hela tiden med nån gång ibland. Jag undrar om det är okej?


   
Citera

Är det vanlig studentkorridor med högskolestuderande lär det inte vara någon som bryr sig. Man får göra rätt mycket som man vill där så länge man inte stör de andra i korridoren allt för mycket.


   
SvaraCitera

Borde stå i ditt kontrakt med skolan angående boendet vad som gäller.
På min förra folkhögskola behövde man betala 100kr/natt för att sova över om man sover över en tredje natt.

Annars låter det som dvärgkastaren säger bra.


   
SvaraCitera

Xisco:

På min förra folkhögskola behövde man betala 100kr/natt för att sova över om man sover över en tredje natt.

vem kollade sådant?


   
SvaraCitera

isola:

vem kollade sådant?

Ingen alls om man inte anmälde det till skolan att någon ska sova över [cute]


   
SvaraCitera

Xisco:

Ingen alls om man inte anmälde det till skolan att någon ska sova över [cute]

J

flöken jag ska få lite k*k i helgen vill du ha pengar lr


   
SvaraCitera

letme:

Hur är det med besökare? Får man ha det? Över natten också? Menar naturligtvis inte hela tiden med nån gång ibland. Jag undrar om det är okej?

är det en vanlig studentkorridor så knulla på var inte rädd att göra ljud ifrån dig med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Man får göra rätt mycket som man vill där så länge man inte stör de andra i korridoren allt för mycket.

Låter rimligt.

Xisco:

Borde stå i ditt kontrakt med skolan angående boendet vad som gäller.

Jag menar om korridoren inte har något med skolan att göra... Det är bostadsförmedlingen.

Xisco:

På min förra folkhögskola behövde man betala 100kr/natt för att sova över om man sover över en tredje natt.

Ja, på folkhögskola vet jag hur det ligger till [smile] Jag har bott så och där han man ju mer koll känns det som. Dessutom är det på skolområdet.

qazedctgb:

är det en vanlig studentkorridor så knulla på var inte rädd att göra ljud ifrån dig med

[y]


   
SvaraCitera

Jag tror jag hade 10 pers som sov i mitt rum en helg, det var ingen fara osv osv osv

att dra med sig ragg är absolut ingen som helst fara om det nu är en studentkorridor på högskolan


   
SvaraCitera