Aviseringar
Rensa alla

En fråga till er som gillar bilar...


Ämnesstartare

Gruvan:

Så jävla tufft, 115hk på 2ton plåt typ...!

Med bara 115 hk, ska man vara glad för att cylindervolymen ligger på 2,3 liter. Då har man bra med vridmoment. Annars skulle det ju vara väldigt undermotoriserat. Men B230F är så jävla härliga motorer! Alla B230-motorer är så jävla awesome. Förutom förgasarmotorerna, såklart. Men 8 ventiligt är så najs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom som inte vet va knark är åker bil ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elr självkänsla...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger: vad r det för känsla?

Frihet. Jag kör ju en tung Volvo. Och det är ju en speciell känsla av att ha absolut kontroll och att framföra en stor och tung pryl på vägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Med bara 115 hk, ska man vara glad för att cylindervolymen ligger på 2,3 liter. Då har man bra med vridmoment. Annars skulle det ju vara väldigt undermotoriserat. Men B230F är så jävla härliga motorer! Alla B230-motorer är så jävla awesome. Förutom förgasarmotorerna, såklart. Men 8 ventiligt är så najs!

B230'orna är guld, trots att de inte är särskilt prestandaeffektiva eller bränsleeffektiva, men vad gör det, de brukar hålla typ 3ggr längre än alla andra!

FörgasarN suger. Svarar ju inte när man släpper ibak Ledsen

Skall inhandla mig en Volvo Slö40 en dag, snart hoppas jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

en miljöbil

finns nog inga riktiga miljöbilar 🙁

Gurksallad: Förutom förgasarmotorerna

har du något problem med dem lr?? jag älskar förgasare, hacka ej ner på dem.

Rävpojken:
dom som inte vet va knark är åker bil ist

Rävpojken:
elr självkänsla...

tänker lite så också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger: finns nog inga riktiga miljöbilar 🙁

en lådbil!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Frihet. Jag kör ju en tung Volvo. Och det är ju en speciell känsla av att ha absolut kontroll och att framföra en stor och tung pryl på vägen.

aa okej.

jag tycker om att promenera. det är ju en speciell känsla av att ha absolut kontroll och att framföra en snygg och smart grej på gångvägen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

en lådbil!!

åååh!! en sån vill jag ha <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cykla är väl bättre än bil då är man ju ute.. full kontroll kan ta sig fram överallt osvosv. Grejen är kanske att framföra något som med lätthet kan döda saker :Oo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

åååh!! en sån vill jag ha <3

bygga!?!? kan hjälpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man får vinden i håret osv.. cykla e fan asnice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar dyra bilar.. 

Därför att de är dyra, och snygga.. Och snabba.

Bara tanken på att få framföra en Lamborghini Aventador i 300 knyck under natten utför ett stup till en säker död, ger mig orgasm.

Eller ok, kan vara lite fe1 att åka omkring och cruisa i den också, bränna däck och drifta framför en facinerad publik. Cool  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: Grejen är kanske att framföra något som med lätthet kan döda saker :Oo

aa. för latenta psykopater liksom.

Hjärtlös: bygga!?!? kan hjälpa

ja!!!

Rävpojken: cykla e fan asnice

aa. har du prövat att äta någon gång samtidigt du cyklat jättesnabbt/ansträngt dig mycket. man flåsar som en tjockis samtidigt som man äter hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försökte gilla bilar när jag var liten


   
SvaraCitera