Aviseringar
Rensa alla

En fråga till intersexuella/transsexuella


Ämnesstartare

När ni ska ha sex med någon informerar ni personen om att ni är intersexuella/transexuella innan eller låter ni det bli som en överraskning?

Jag har nämligen varit med om en person som inte berättade det innan, och jag blev lite chockad över den extra delen. Men visst, det vidgade mina vyer en del antar jag [blush]

Om det nu mot all förmodan inte finns någon som är det här, så till er andra hur skulle ni reagera tror ni om någon hade en annorlunda könsvariant än vad ni förväntade er?

Klistra tråden också, det vore het [cool]


   
Citera
Ämnesstartare

Ending Jon:

och jag blev lite chockad över den extra delen. Men visst, det vidgade mina vyer en del antar jag

XD


   
SvaraCitera
Åtta

Skulle nog bli glad om jag fick reda på att den jag hade sex med var en kille. Liksom. Den ser ut som en tjej, men har en snopp. Det kan knappast bli bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Only a wicked, unsaved man with homo tendencies (and perhaps AIDS) would date a freak born with a dick that has tried to turn itself into a "woman."

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det roligaste är ju alla som får veta att deras partner är av samma kön i Jerry Springer, fast man undrar ju hur de har kunnat undgå att lägga märke till det innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

så till er andra hur skulle ni reagera tror ni om någon hade en annorlunda könsvariant än vad ni förväntade er?

Har man kommit så jävla långt skulle jag nog fan ge det ett försök. Går det inte så går det ju inte lix.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Det roligaste är ju alla som får veta att deras partner är av samma kön i Jerry Springer, fast man undrar ju hur de har kunnat undgå att lägga märke till det innan.

Ofta du skulle se att det där hade varit en man

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade väl blivit förvånad, antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle va' coolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Det roligaste är ju alla som får veta att deras partner är av samma kön i Jerry Springer, fast man undrar ju hur de har kunnat undgå att lägga märke till det innan.

Det roligaste är ju att det finns folk som tror att Jerry Springer inte är på manus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det roligaste är ju att det finns folk som tror att Jerry Springer inte är på manus?

det är väl klart det inte är, glädjedödare. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

det är väl klart det inte är, glädjedödare. [cry]

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Ofta du skulle se att det där hade varit en man

Men jag menade sådana som redan är tillsammans. De borde ju ha förstått det när de hade sex, om de nu hade det.

Budolicious:

Det roligaste är ju att det finns folk som tror att Jerry Springer inte är på manus?

Med tanke på hur dumma amerikanare är så tror jag inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Med tanke på hur dumma amerikanare är så tror jag inte det.

Fast om du tror att det är på riktigt är du nog dummare än de flesta amerikaner [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Fast om du tror att det är på riktigt är du nog dummare än de flesta amerikaner [rolleyes]

Då är det väl upp till dig att bevisa att det är efter manus då.


   
SvaraCitera