Aviseringar
Rensa alla

En fråga till invandrare


Ämnesstartare

Om din kompis berättade att han är Sverigedemokrat, vad skulle du göra?


   
Citera
Ämnesstartare

döda honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga om han ville ha seks med mig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur blev dom kompisar in the first place?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6laxari1laxask:

Hur blev dom kompisar in the first place?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

En fråga till invandrare

deffinera invandrare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungefär som i filmer när killen berättar för sin flickvän att det är han som försökt mörda henne hela tiden


   
SvaraCitera

Bli phedt besviken och skämmas över kompisen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Om din kompis berättade att han är Sverigedemokrat, vad skulle du göra?

Haha jag känner(inte kompis, usch nej, föredetta kompis storebror) en snubbe som säger sig vara rasist. Han har rakad skalle, hakkors på väggen mm.
För några år sedan var han ihop med en tjej som hade ett utländskt namn och utseende, vars föräldrar kom från typ Iran och Ryssland.
Den här snubben var alltså ihop med henne i flera månader fast han sade sig vara rasist. När det sedan kom fram... att hon hade invandrarbakgrund, då gjorde han slut.
Ahahha fail.
Då vet man inte vad man håller på med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle bli arg. Skulle slå på'n.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle nog slå honom, eller åtminstone säga till på skarpen,, det skulle jag göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

berättade att han är Sverigedemokrat

Några av mina närmaste vänner är alla invandrare och vi har pratat ganska mycket om vi ska rösta på Sverigedemokraterna. En av dem, som är väldigt mörk och allt, övervägde ett tag att på allvar gå med i partiet. Inte som practical joke, men han tyckte de hade vettiga idéer.

Jag fick honom på andra tankar, försökte förklara att han förmodligen inte var välkommen. Men det var innan jag visste att SD förändrats så mycket som de uppenbarligen har gjort. Nu bryter ju var och varannan SD-ledamot på andra språk...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är bara 1/4 finsk och har aldrig vandrat in i det här landet, men tycker att det räknas i alla fall. Och jag skulle enbart skratta åt personen i fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6laxari1laxask:

Hur blev dom kompisar in the first place?

För att dom gilla varann?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att jag är invandrare min fick reda på att en av mina närmare vänner är SD-anhängare i helgen. Något jag egentligen skulle gissat på men inte fått det bekräftat. Jag sa typ "det är okej, låt oss aldrig prata om det bara för jag lär bara bli sur på dig"


   
SvaraCitera