Aviseringar
Rensa alla

En fråga till kvinnor: Föräktar du lösa män?


Ämnesstartare

Med anledning av trådarna under skulle det vara intressant att se vad
resultatet blir. Ni får leva med att tråden är hemskt heteronormativ. 

http://ungdomar.se/forum/thread/en-fraga-till-maen-foeraktar-du-loesa-tjejer/12447826#forum_post_id-12447826

http://ungdomar.se/forum/thread/foerakt-mot-loesa-tjejer-aer-det-en-manlig-instinkt/12447637#forum_post_id-12447637

Motivera gärna.


   
Citera
mynona

Den enda gång jag kan se det som berättigat att göra det är när männen ifråga anser att deras flickvänner ska vara nästan oskulder och ser ned på dem de ligger med - och då är det snarare hyckleriet och dubbelmoralen som är föraktlig. Brist på rättvisetänk är värt förakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på, om de ligger med många för att få bekräftelse så är det är ingen egenskap jag uppskattar... Samma med tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, det är äckligt

men vill inte att han ska vara oskuld heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm, hitintills (på lösa grunder)  tycks kvinnor ha större problem med män som har sex med flera. Varför? Undrar också varför denna tråd känns mindre angelägen än dess syskon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm, tycker att alla ska få ligga med hur många eller hur få de än vill. Kan dock ogilla killar som knullar runt som fan och ser ner på lösaktiga kvinnor och tvärtom. Men då är det nog dubbelmoralen jag ej uppskattar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför svarar nästan ingen i den här tråden? många svar i den andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Newflash: SD var egentligen vårt största parti 2010.

Underlag? Flashback!

Flashbacks officiella valundersökning 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:
Newflash: SD var egentligen vårt största parti 2010.

Underlag? Flashback!

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk: Newflash: SD var egentligen vårt största parti 2010.

Underlag? Flashback!

Fel tråd!


   
SvaraCitera

jag är lite kluven. skiter väl i hur många snubben legat med om det bara är sex jag vill ha. blir fundersam till killar som legat med tresiffrigt antal brudar hur lr som men visar han att han är villig att lägga ner tid på mig i ett förhllande spelar det ingen jätteroll. om en snubbe legat med många och är douchig mot mig i vår relation så har jag problem med det och känner mig som en i mängden men då är det väl snarare douchigheten jag har problem med


   
SvaraCitera
penja

Svårt det där. Spelar väl egentligen ingen roll hur många han legat med. Men när man håller på att lära känna nån och inte vet var man har varandra så vill man nog helst inte veta. Sen spelar det ingen roll! 


   
SvaraCitera
Yaren

elverpigen:
jag är lite kluven. skiter väl i hur många snubben legat med om det bara är sex jag vill ha. blir fundersam till killar som legat med tresiffrigt antal brudar hur lr som men visar han att han är villig att lägga ner tid på mig i ett förhllande spelar det ingen jätteroll. om en snubbe legat med många och är douchig mot mig i vår relation så har jag problem med det och känner mig som en i mängden men då är det väl snarare douchigheten jag har problem med

Kunde inte sagt det bättre själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ligger under min värdighet att hålla på och bumpa trådarSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Poängen med mitt inlägg, som olyckligtvis togs bort, var att oavsett vad resultatet skulle landa på så skulle den inte vara i närheten av representativ för män i stort. Anledningen är naturligtvis att medlemsurvalet inte stämmer överens med befolkningen i stort, precis som den inte gör på Flashback. Vad strax över 30 personer (på sin höjd) på en sida där det är knökfullt med personer ur den lilla procenten vänsterextremister vi har i landet säger inte ett skit. Samma gäller de andra trådarna. Pollarna är onödiga och den enda funktion en tråd som denna kan fylla är att folk via välformulerade inlägg bidrar med sina egna erfarenheter om saken, som då även ska innefatta verklighetens folk.


   
SvaraCitera