Aviseringar
Rensa alla

En fuckboy?


Ämnesstartare

Hejhej, någon här som e proffs på att avslöja fuckboys? En kille adda mig nämligen först på Instagram och sedan på snap. Vi började prata lite och han gav mig massa fina komplimanger osv, sedan skicka jag någon snabb spegelbild å han kalla mig bby (fuckboy varning?). Blev iallafall sur på honom hahah och sa åt honom att sluta kalla mig det då vi aldrig ens träffats han sa typ ”förlåt ska sluta kalla dig det du är bara så snygg”... Han har även försökt ringa mig och vill träffa mig. Men när han märker att jag backar lite så frågar han om jag vill lära känna honom och träffa honom. Vill tillägga att han skickar hjärtan rätt ofta också. Han är 1 år äldre än mig å bor rätt nära mig. Men pga något som hände för några år sen har jag svårt att lita på killar och så fort en kille visar intresse blir jag väldigt ”försiktig”... Vill liksom inte bli utnyttjad.. Vad tror ni? Värt att träffa honom? (:


   
Citera

Läs igenom din text igen. 

Skriker Fuckboy om killen. 


   
SvaraCitera
JamezK

Passa dig för liknade typer. 


   
SvaraCitera

Hände mig nått liknande. Jag ignorerade bara, lät dem följa mig på Instagram då jag vill ha det öppet och är fullt med random personer där men jag tog bort dem som följare i vilket fall som helst. De tröttnade skriva då jag inte svarade fast vet inte om det funkar för alla då det är svårt för vissa att ignorera. 


   
SvaraCitera
sies
 sies

När du säger "snabb spegelbild", vad menar du då egentligen? Ge han inget att gå på, så slipper du hans törst. Blink

Visserligen kan man avslöja fuckboys så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som en assfarmer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:
Läs igenom din text igen. 

Skriker Fuckboy om killen. 

I agree! Das is nicht gut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Låter som en assfarmer 

Ojdå... inte bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Hände mig nått liknande. Jag ignorerade bara, lät dem följa mig på Instagram då jag vill ha det öppet och är fullt med random personer där men jag tog bort dem som följare i vilket fall som helst. De tröttnade skriva då jag inte svarade fast vet inte om det funkar för alla då det är svårt för vissa att ignorera. 

Han är såååå FUCKBOIIII (rekommender blocka honom)


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Han är såååå FUCKBOIIII (rekommender blocka honom)

Tumme upp 


   
SvaraCitera
Mumzel

Traffa Hnm o sedan avgör. Liksom du måste veta hur han e som person o så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumzel:
Traffa Hnm o sedan avgör. Liksom du måste veta hur han e som person o så

så hon ska träffa en kille som hon inte har en aning om överhuvudtaget? liksom kommer med en kniv o stabar. lol tänk om :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

så hon ska träffa en kille som hon inte har en aning om överhuvudtaget? liksom kommer med en kniv o stabar. lol tänk om :p

Den risken får man ta Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:

Den risken får man ta Glad

den risken hade jag aldrig tagit iallafal.


   
SvaraCitera

Avregistrerad:
Hejhej, någon här som e proffs på att avslöja fuckboys? En kille adda mig nämligen först på Instagram och sedan på snap. Vi började prata lite och han gav mig massa fina komplimanger osv, sedan skicka jag någon snabb spegelbild å han kalla mig bby (fuckboy varning?). Blev iallafall sur på honom hahah och sa åt honom att sluta kalla mig det då vi aldrig ens träffats han sa typ ”förlåt ska sluta kalla dig det du är bara så snygg”... Han har även försökt ringa mig och vill träffa mig. Men när han märker att jag backar lite så frågar han om jag vill lära känna honom och träffa honom. Vill tillägga att han skickar hjärtan rätt ofta också. Han är 1 år äldre än mig å bor rätt nära mig. Men pga något som hände för några år sen har jag svårt att lita på killar och så fort en kille visar intresse blir jag väldigt ”försiktig”... Vill liksom inte bli utnyttjad.. Vad tror ni? Värt att träffa honom? (:

jag skulle inte träffa honom då han är verkligen på jag skulle få upp alla möjliga tankar från att han bara är en fuckboy till han är en 45 årig gubbe som vill ha lite färskt kött


   
SvaraCitera