Aviseringar
Rensa alla

En gång för alla, hur rider man??? [shake]


Pizzor:

Håller med. Nr 3 då?

Den är la trevlig.
Men; jag skulle tro att det viktigaste är att du varierar, det blir inte särskilt kul om du sitter och gör samma monotona rörelse om och om igen. [cute]


   
SvaraCitera

Pizzor:

Hm, får testas.

Atta girl.


   
SvaraCitera

Pizzor:

Men HUR ska jag göra?? Vilken av bilderna liksom??

Testa en kombo av alla tre och se hur det funkar, ELLER skit fullständigt i att rida och kör med andra ställningar. Det är inte obligatoriskt att rida av sin partner, och vilka ställningar som känns sköna är helt individuellt.


   
SvaraCitera

have no fear...

zorro is here


   
SvaraCitera

Nej men förlåt, ska inte vara så oseriöst HELa tiden.. Men det jag tycker att du framföraltl ska tänka på är redan sagt:

FTH039:

Och det är inte du som ska göra. Det är NI som ska göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Den är la trevlig. Men; jag skulle tro att det viktigaste är att du varierar,

Okej, men nr 2 kan man stryka egentligen eller? Nr 1 e den vanligaste väl? [crazy]

annoyed:

ELLER skit fullständigt i att rida och kör med andra ställningar. Det är inte obligatoriskt att rida av sin partner, och vilka ställningar som känns sköna är helt individuellt.

Men jag vill lära mig [sad]

Fingerprints:

redan sagt

Jaja [smile] Men är ju ändå tjejen som jobbar mest i den ställningen [crazy]


   
SvaraCitera

Du är välkommen hem till mig för lite teoretiskt och praktiskt lärande[smile]


   
SvaraCitera
time
 time

Nummer tre på den där fina paintbilden tycker jag är en ganska bra grundläggande grej om man är osäker på hur man ska hålla takten. Bara sitt ner och gunga fram och tillbaka, sedan tycker jag att höfterna instinktivt börjar röra sig som det ska för ultimat penetration.

Sicket uttryck förresten, ultimat penetration. Det trodde jag minsann inte att jag skulle säga idag.

För övrigt är det i mitt tycke en ganska jobbig ställning, inget du måste göra, och speciellt jobbigt om partnern inte hjälper till. It takes'a two to tango.


   
SvaraCitera

Övning ger färdighet som man brukar säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Nummer tre på den där fina paintbilden tycker jag är en ganska bra grundläggande grej om man är osäker på hur man ska hålla takten. Bara sitt ner och gunga fram och tillbaka, sedan tycker jag att höfterna instinktivt börjar röra sig som det ska för ultimat penetration.

Men det känns som den ska gå av när man gör så [shake]

timeisrunningout:

För övrigt är det i mitt tycke en ganska jobbig ställning, inget du måste göra, och speciellt jobbigt om partnern inte hjälper till. It takes'a two to tango.

Jobbigt ja, erkänn. Men vill ändå va bra på det [smile]

grums:

Övning ger färdighet som man brukar säga

Jo men vet man inte hur man ska öva liksom så är det inte så lätt kanske [blush]


   
SvaraCitera
time
 time

Pizzor:

Men det känns som den ska gå av när man gör så

Du behöver ju inte jucka och gunga för kung och fosterland. Jag tror dessutom att en lyhörd partner meddelar dig om huruvida hans penis håller för aktiviteten eller inte. Om han inte gör det är det nog inget att hålla fast vid en längre stund, kommunikation är A och O.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Du behöver ju inte jucka och gunga för kung och fosterland.

Nej såklart, men rör man sig för lite känns det ju ingenting heller [crazy] svårt det där


   
SvaraCitera

Örk, jag gillar verkligen inte den ställningen.
För mig är den fin i tanken, men blir bara fel i praktiken. Allt guppar och skakar och plötsligt ser jag tydligt vad fan jag håller på med vilket tar bort lusten totalt. [smile]
Öhm, i alla fall:
Jag tror det är viktigt att du pratar med den du har sex med. Vad anser han (eller hon) och hur kan ni komma fram till något bra?
Tillåt det ta sin tid att hitta rytmen och känslan.
Det blir bara värre om du oroar dig.


   
SvaraCitera

övning ger träning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pizzor:

Gör jag som nr 2 på bilden, det klassiska upp o ner, känns det som hela sängen bara guppar, allt guppar men jag kommer liksom inte nånstans på den, det känns inget över huvud taget

Pröva på en fastare yta, den ska inte va hård som ett golv men en väldigt fast säng, en tygsoffa som är rymlig kan oxå funka bra, sen kan killen hjälpa till litegrann också.

Låt killen typ sitta upp, då kan du ta stöd av honom och de blir lite lättare. Dessutom slipper man tänka på hur killen ser hur brösten faller omkring och lever sitt egetliv :3


   
SvaraCitera