Aviseringar
Rensa alla

En ide: Kan vi inte skapa en FAQ, på vanliga trådfrågor och svar?


Ämnesstartare

Som folk ställer om och om igen. Eller det kanske är härligt att prata om samma ämne om och om igen? 


   
Citera
Ämnesstartare

uhm.. vad heter du på youtube? :3


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Vems svar skulle i så fall vara det slutgiltiga och korrekta då? Glad Ofta är det ju frågor som typ.. "Är jag normal???" Ska det bara stå "Ja!!" då? Söt Vore iofs bra, så slipper man just den frågan..


   
SvaraCitera
reben

Asha: Eller det kanske är härligt att prata om samma ämne om och om igen? 

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
Vems svar skulle i så fall vara det slutgiltiga och korrekta då? Glad Ofta är det ju frågor som typ.. "Är jag normal???" Ska det bara stå "Ja!!" då? Söt Vore iofs bra, så slipper man just den frågan..

Jag ska såklart vara diktatorn för projektet, med fingertoppkänsla vad forumet tycker i helhelt. CoolSkadeglädje


   
SvaraCitera
reben

e nt poängen m att ställa en fråga på 1 forum att få personliga svar o kunna ställa följdfrågor annars kan man ju lika gärna googla =)=)=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
e nt poängen m att ställa en fråga på 1 forum att få personliga svar o kunna ställa följdfrågor annars kan man ju lika gärna googla =)=)=)

ja, det är sant, folk vill ha interaktivitet. samtidigt så tänkte jag att det finns vissa kunskaper som vi på um besitter som kan vara kul att ha en överblick över också. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Asha:

Jag ska såklart vara diktatorn för projektet, med fingertoppkänsla vad forumet tycker i helhelt. CoolSkadeglädje

Haha, ja, skulle vara lite roligt.. man kanske skulle kunna ha två alternativa svar på alla frågor? Så kan UM delas upp i två läger.. njääääääää vi vill vara en familj! Hjärta Men du kanske kan vara fadern i familjen då? Eller så ser vi forna UMare oss som storasyskon som svara personligt på alla svar från nyreggade småsyskon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Haha, ja, skulle vara lite roligt.. man kanske skulle kunna ha två alternativa svar på alla frågor? Så kan UM delas upp i två läger.. njääääääää vi vill vara en familj! Hjärta Men du kanske kan vara fadern i familjen då? Eller så ser vi forna UMare oss som storasyskon som svara personligt på alla svar från nyreggade småsyskon.

Briljant ide, jag kan vara schizoid och ge olika motsägande svar. nä jag tänker inte vara patriarkal figur alls, jag tänker mer vara en del av nätverket, och presentera det på ett bra sätt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En ny ide, vi förbjuder folk att skapa trådar eftersom de lika gärna kan googla fram svaret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

andra får såklart göra samma sak, tänker mig dock att intresset finte finns på samma sätt från andra parter. men vad vet jag, man blir ständigt förvånad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur:
En ny ide, vi förbjuder folk att skapa trådar eftersom de lika gärna kan googla fram svaret.

haha, fast ett svar från um är inte samma sak som ett svar från internet som helhet. där är mitt motargument! :€ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

haha, fast ett svar från um är inte samma sak som ett svar från internet som helhet. där är mitt motargument! :€ 

Ett svar på FAQ är samma som ett svar från um-folk menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur:

Ett svar på FAQ är samma som ett svar från um-folk menar du?

ja, om det görs på det sätt som jag tänker mig att det ska göras. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

ja, om det görs på det sätt som jag tänker mig att det ska göras. 

Party


   
SvaraCitera