Aviseringar
Rensa alla

en intressant situation mellan en kille och tjej. vad skulle ni göra?


Ämnesstartare

tänk er en kille som har varit ihop med 1 tjej i 3 månader sedan gör hon slut han ser börjar gilla en annan tjej i klassen (den första tjejen, den andra och han går i samma klass) han gillar henne hur eller vad skulle ni göra bara för att få kontakt med henne. ok detta är mig. jag pratar med henne varje dag och det är kul men jag vill inte säga något till henne för jag gillar att prata med henne och vill verkligen inte förstöra det men samtidigt gillar jag henne ändå lite.

frågan vad skulle vi göra och hur skulle ni göra det.


   
Citera
Ämnesstartare

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ju bara prata med personen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lära mig grundläggande svenska.


   
SvaraCitera

Mina ögon blöder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Let me rephrase that.

Tänker er att en kille har ett förhållande med en tjej, tjejen gör sedan slut med killen efter 3 månader.
Då börjar killen gilla en annan tjej som går i samma klass som den första tjejen.
Han gillar den andra tjejen. Hur eller vad skulle ni göra för att få kontakt med henne?
Okej, det är mig det handlar om. Jag pratar med den andra tjej varje dag och det är kul, jag vill inte berätta vad jag känner för henne för det skulle kunna förstöra det vi har nu.

Frågan är alltså, vad skulle ni göra och hur skulle ni göra det?

Still a bit blurry, frågan i mitten förstår jag inte eftersom du pratar med henne varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öh... Först svenska för nybörjare, sen är det bara till att daska till henne i pannan med din kuk och hon kommer vara såld!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok får väl lära mig lite svenska. men måste det vara grammatiskt om man inte bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det jag menar är.

jag va ihop med 1 tjej i min klass innan hon dumpade mig.

nu pratar vi aldrig.

jag blev kär i en annan tjej i min klass som jag pratar med vajerdag.

jag gillar henne men jag vill inte att säga jag gillar dig och ha ett förhållande bara för att sluta prata med henne.

hon är verkligen trevlig och söt men jag vill inte att hon ska ignorera mig för att hon tycker det är pinsamt.

jag behöver lite råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Lära mig grundläggande svenska.

få väl göra det om ni tycker jag är så dålig.

Slumpartad:

Mina ögon blöder.

ok jag vet att det var dåligt men så dåligt kan det inte ha varit. [chocked]


   
SvaraCitera
time
 time

peter93:

jag gillar henne men jag vill inte att säga jag gillar dig och ha ett förhållande bara för att sluta prata med henne.

Hur menade du här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Hur menade du här?

det jag menar är att om jag säger jag gillar dig så finns det chansen att hon inte vill prata med mig mer.

ibland skriver jag så mycket och tittar aldrig vad jag har skrivit så det blir lite fel


   
SvaraCitera

peter93:

ok jag vet att det var dåligt men så dåligt kan det inte ha varit. [chocked]

peter93:

j

peter93:

o


   
SvaraCitera

Nachac:

Lära mig grundläggande svenska.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera