Aviseringar
Rensa alla

En jävla blöjtråd? Lämna forumet..


Ämnesstartare

Va i självaste FAN
ÄR DET HÄR?  http://ungdomar.se/forum/thread/bloejor-del-tva/13490151?page=260#

Fram tills NU har jag tyckt om det här forumet. En blöjtråd. Där 90% är pedofiler eller önskar att dom var det igenom att titta på deras profilbilder där dom har bilder på allt från barntrosor till kukar. Och det här ett jävla ungdomsforum för fan. Men endå ger admin fan i att ta bort den tråden? Va i Helvete!!!


   
Citera
Ämnesstartare

Finns folk med inkontinens eller bara tycker det är skönt att använda, klart de ska få diskutera det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OM NI ÄR RUNT 12 ÅR OCH GILLAR BLÖJOR ADA MIG PÅ SKYPE pontuswallgren1

Låter bra hörre du, samma med en killen som har en profilbild på en använd trosa som inte är en vuxen.

såklart folk med inkontinens ska få diskutera det, men du har inte vart in där. Det där är inte normalt. 


   
SvaraCitera

Väldigt många i den tråden har sexuella profilbilder :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det jag menar..


   
SvaraCitera
mens
 mens

man får väl hoppas att alla där är ungdomar med en något diskutabel fetisch och inte peddos 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han som har blöja på sig i sin profilbild ser ut atg vara långt ifrån ungdom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det är helt rätt att de har sin tråd, varför skulle just det inte få diskuteras?Vissa bilder kan vara lite väl dock? Enligt um's regler så vill de inte att man laddar upp "uppenbart utmanande" bilder på sig själv. Det här går antgligen inte under rubriken "uppenbart utmanande" då det krävs att man har fetischen för att man ska bli tänd av det. Samt det finns fetischer för allt egentligen.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns lite som att det är brist på diskutionsunderlag dock? "Har du blöja på dig"- Två möjliga svar. "Är du våt" Vad mer säger man?? Samma frågor nästa dag?? Men jaaa... Låt de..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blöjor är ju bra om man pissar på sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:
Han som har blöja på sig i sin profilbild ser ut atg vara långt ifrån ungdom

man kan ta bilder från google vettu, det måste inte vara en vuxen "bakom skärmen".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

man kan ta bilder från google vettu, det måste inte vara en vuxen "bakom skärmen".

Det lär finnas bättre ställen att hänga på om man är vuxen. Ställen som har artonårsgräns.. = ungdomar hamnar här. Och några vuxna...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är obligatoriskt att bära blöja medan du surfar på UM, om du inte förstår det eller av andra skäl ej vill rätta dig efter reglerna och ställa dig i ledet kanske du gör bäst i att avregga? 

P.S. jag rekommenderar pampers.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pa55iv7_a99r355iv:

Det lär finnas bättre ställen att hänga på om man är vuxen. Ställen som har artonårsgräns.. = ungdomar hamnar här. Och några vuxna...

¨jag menade inte att det fanns vuxna här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är det dåligt att vi diskuterar blöjor? Är du blöjofob?


   
SvaraCitera