Aviseringar
Rensa alla

en jobbig grej


Ämnesstartare

när människor inte vågar skratta för de tror att om man skrattar åt en grej så visar man att man inte tänkt på den själv innan och det är viktigt att ha tänkt på saker innan, eller nåt


   
Citera
Ämnesstartare

har aldrig tänkt så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:
har aldrig tänkt så

😀 <3<3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget jag är bekant med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska man skratta åt dig för att du är elak istället för snäll menar du? bara för man inte tycker om något behöver man inte inte förstå det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgontrött, fattar inget..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e oxo trött  🙁

att folk tänker såTardig

tycker de är jobbigare då man typ märker att nån försöker säga nå roligt o typ ba inte tycka att det är roligt för ett öre. Så tittar man ba på den elr tittar bort o sen ba tänker "shit va pinsamt det blev nudå" elr kanske oroa sig över att personen kanske blev ledsen o tänker lika mycket på att man inte skrattat åt dens skämt. :X

sen ba varje gång man ser den personen så tänker man på de dåliga skämtet GråterGråterGråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej HAHA jätte roligt, kan du göra nåt annat än att vara elak nu för det är jättejobbigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

okej HAHA jätte roligt, kan du göra nåt annat än att vara elak nu för det är jättejobbigt?

du värkar tro att alla här är imot dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

du värkar tro att alla här är imot dig

nej, men den här människan har alltid varit elak mot mig och hånat mig för att han inte förstår mig vilket är ganska störande, jag kan bli väldigt irriterad av att bli tvingad att tycka om saker som är jättehemska

men nu är det jag som bråkar och är elak för att jag skriver det, inte han som gör det. ? ??? får knappt skriva detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nej, men den här människan har alltid varit elak mot mig och hånat mig för att han inte förstår mig vilket är ganska störande, jag kan bli väldigt irriterad av att bli tvingad att tycka om saker som är jättehemska

men nu är det jag som bråkar och är elak för att jag skriver det, inte han som gör det. ? ??? får knappt skriva detta.

ge dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

ge dig 

nej, ska jag förlora allt jag  tycker om och sen ge mig? tror inte det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nej, ska jag förlora allt jag  tycker om och sen ge mig? tror inte det

du påminner mig om en jag kände på riktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: du påminner mig om en jag kände på riktigt

dåligt va? jag fattar att jag verkar jobbig.Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

dåligt va? jag fattar att jag verkar jobbig.Galen

först va hon ok sen blev hon galen och sa att alla hata henne


   
SvaraCitera