Aviseringar
Rensa alla

En kille jag gillar..


Ämnesstartare

Hej, alltså en kille jag gillar har sagt till mig att han tycker om mig och vi har myst lite osv men idag fick jag reda på att han hade ätit lunch med min bästa tjejkompis. Jag har sagt till min kompis att hon inte får dejta honom iom att jag tycker om honom så det vet hon om. Vi har liks varit bästisar eller aa nära varandra väldigt länge så det känns som ett enormt svek. Kan ju påpekas då att min tjejkompis är bi men det kanske ni redan förstått :)) Men alltså grejen är den också att min kille (eller han jag gillar) bara gillar killar, det sa han i alla fall till mig när vi myste. Det var första gången han var med en kille (myste alltså, inget sex) så han kom liksom ut för mig. Han hade bara kommit ut för sin mamma tidigare så jag var den första då alltså ^^ Så det kändes väldigt känslosamt och fint, han är liks ingen sån som skulle svika en.
Men ja, så nu är jag rädd för att min tjejkompis har gått från faghag till bitch och är på G med denna killen [mad] (min kille, eller han jag vill ha som borde vilja ha mig också)Jag är så otroligt ledse nu. Jag menar det känns som två svek och jag vill verkligen ha denna killen, han är jättefin på alla möjliga sätt. Men min tjejkompis är (eller kanske var) jättesöt, snäl, gullig och allt det där så hon skulle ju säkert kunna få honom. Eller ja, han sa ju till mig att han bara gillar killar men vad ska jag göra med min tjejkompis? Kan ju inte vara tillsammans med en kille hon gillar även om jag gillar honom jättemkt. Då förlorar jag ju honom [sad] Och uppenbarligen så har han en tendens att gå ut med tjejer.. [rolleyes] Men saken är den att han är väldigt blyg och min tjejkompis är väldigt svår att tacka nej till typ. Så han kan ju mkt väl ha sagt ja för att han typ bara inte kände att han kunde säga nej och såra henne.
Jag vet liksom inte hur jag ska tolka allt det här, everything's a mess :((

Sen ska påpekas att det finns en annan kille som verkar gilla mig (han har stött på mig, knuffat mig, kommit i fysisk kontakt med mig och han pratar alltid om sig själv och mig och säger snälla saker osv). Borde jag ge upp allt och gå till honom? Jag menar han är verkligen jättesnygg så jag är jätteattraherad av honom men jag skulle hellre ha ett mer "fint" förhållande med den andra killen (han är btw också jättesöt, men inte lika sexig). För jag känner liks att jag vill ha sex. Har bara "haft sex" en gång tidigare. Det var en kille som sög på min snopp [blush] om det nu räknas^^ Men hur som hrelst var det helt underbart och jag vill göra det igen. Vill gärna testa lite andra saker också, är ju faktiskt 16.. Men ja, det hade vart perfekt om jag kunde ha sex med snygga killen och ha ett mer seriöst förhållande med mr blyg [blush] men risken är ju ganska stor at det skulle upptäckas för vi går tillexempel alla i samma klass [sad]

Så hur tycker ni att jag ska göra? Känner mig jätteförvirrad och ledsen just nu :////

Puss, [blush]

ÄNDRAT 2008-10-24 23:06


   
Citera
Ämnesstartare

ok


   
SvaraCitera
blum
 blum

Du borde prata med den fina killen tycker jag, så att du får reda på om han kanske gillar dig och varför han dejtar din kompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

ok

Exakt hur ska det hjälpa mig? [rolleyes]

Lindblom:

Du borde prata med den fina killen tycker jag, så att du får reda på om han kanske gillar dig och varför han dejtar din kompis.

Mhm, men vad ska man säg dådå? 'Hej, går du bakom ryggen på mig?' [sad][rolleyes] Alltså jag är inte så bra på sånt där, dessutom är jag rädd för att han inte vill ha mig alls nu :/ Sen, tänk om han gick ut med henne pga han inte ville såra henne? Är det okej liks? Ska man acceptera det? Om han verkligen hade tyckt om mig hade han väl kunnat stå emot henne? [sad]


   
SvaraCitera
blum
 blum

MÅLARPENSEL:

Sen, tänk om han gick ut med henne pga han inte ville såra henne? Är det okej liks? Ska man acceptera det? Om han verkligen hade tyckt om mig hade han väl kunnat stå emot henne? [sad]

Vad innebär "gå ut med"? Kan det inte ha varit en kompisgrej då, jag är inte kär i alla jag umgås med liksom..
Klart du får acceptera att han hänger med andra också, om de bara är vänner.

MÅLARPENSEL:

Mhm, men vad ska man säg dådå? 'Hej, går du bakom ryggen på mig?' [sad][rolleyes] Alltså jag är inte så bra på sånt där, dessutom är jag rädd för att han inte vill ha mig alls nu :/

Jag vet inte heller, jag är kass på sånt med. Kan aldrig säga vad jag känner eller så. Men försök berätta att du gillar honom och få reda på om han gillar dig tillbaks, eller om han är tänd på din tjejkompis. Jag vet inte hur det ska gå till dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Exakt hur ska det hjälpa mig? [rolleyes]

DET GÖR DET INTE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

DET GÖR DET INTE

Varför skriver du då? Anmäler..

Lindblom:

Vad innebär "gå ut med"? Kan det inte ha varit en kompisgrej då, jag är inte kär i alla jag umgås med liksom..

Oj, glömde skriva en viktig grej. [surprised] Alltså det var en kompis som sett dem hålla handen när de gick ut från resturangen. Och dessutom så är det väl inte så jättevanligt att gå ut och äta nu för tiden eller? [shake]

Lindblom:

Men försök berätta att du gillar honom och få reda på om han gillar dig tillbaks,

Ah, fast han aa ju det när vi myste och det verkade ju verkligen som det iom att han kom ut för mig också tillexemepel. Det är ingen annan som vet än jag och hans mamma.

Lindblom:

Jag vet inte heller, jag är kass på sånt med.

Okej, men tack ändå, pus [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ehm, varför kan jag inte ändra i mitt inlägg? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Varför skriver du då? Anmäler..

pcp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

arför kan jag inte ändra i mitt inlägg? :/

går inte göra det efter ett tag.. tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

går inte göra det efter ett tag.. tyvärr.

Nej mnealltså jag försökte göra "tillägg" det ska väl gå? o_O pus

ohYEA_:

pcp

Skaffa ett liv [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Skaffa ett liv [rolleyes]

ja kanske redan har ett, de är iaf inte ja som sitter o svarar en oseriös i en "viktig" tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du gay eller misförstod jag dej, btw orkade inte läsa hela texten när den inte var indelad i stycken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Nej mnealltså jag försökte göra "tillägg" det ska väl gå? o_O pus

jo det ska gå.. tror jag ? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

det ska gå.. tror jag ?

Det gick inte [shake]

myranice:

är du gay eller misförstod jag dej, btw orkade inte läsa hela texten när den inte var indelad i stycken.

Några stycken va de [blush] Men okej, förlåt kunde skrivit bättre men jag är så ledsen just nu och ville skriva av mig lite och så.

Ja, jag är gay^^

ohYEA_:

ja kanske redan har ett, de är iaf inte ja som sitter o svarar en oseriös i en "viktig" tråd

Jag är inte oseriös och det är en viktig fråga för mig. [tired]

MÅLARPENSEL:

Skaffa ett liv


   
SvaraCitera