Aviseringar
Rensa alla

En kille jag gillar..


MÅLARPENSEL:

tjejkompis har gått från faghag till bitch

[cry][cry] stackare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liidian93:

stackare

Ja, det knns för jävligt. Fast faghag var kasnke lite att ta i hon är ju inte över alla killar som gillar killar precis menmenmne. Känns ganska surt.

pus [crazy]


   
SvaraCitera

MÅLARPENSEL:

Ja, det knns för jävligt. Fast faghag var kasnke lite att ta i hon är ju inte över alla killar som gillar killar precis menmenmne. Känns ganska surt.

pus

pözz [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du inte frågar utan bara spekulerar på detta forum kommer du inte få nån av dem. Fundera på vilken grabb du vill ha sen kör. Jag är ihop med en kille i min skola som är ett år äldre. Många vet och det funkar ganska bra. Ser inget hunder för dig att vara med en kille som går i din klass. Tänk på att ju mer du dramatiserar själv desto roligare blir det för andra att driva med dig sen. Att vara bög handlar ganska mycket om vad man själv gör det till. Jag har varit öppen i snart 2 år och det är helt seriöst inga större problem för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lär dig styckeindela bättre.

Sen om han är homo borde du inte ha något att oroa dig för, om inte, well, life's a bitch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

med dig sen. Att vara bög handlar ganska mycket om vad man själv gör det

Okej, om jag fattat det rätt så menar du att jag i alla fall inte ska klanta till det? Ska försöka det x D gillar inte när det blir sån drama så.

Vad kul att det går bra för dig :))

liidian93:

pözz

Hihihihihihi[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Okej, om jag fattat det rätt så menar du att jag i alla fall inte ska klanta till det? Ska försöka det x D gillar inte när det blir sån drama så.

Försök lära känna dem båda lite bättre sen blir det nog ganska uppenbart vem du passar med. Och prata med dem, sitt inte hemma och gissa vad dem tycker eller känner, fråga! Samma sak med killen som umgås med din tjejkompis. Fråga om han är intreserad av henne, annars kan du ju informera om att du är intresserad av honom :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Lär dig styckeindela bättre.

Jag har MVG i svenska men använder typ inte minakunskaper här,

The Road Behind:

Sen om han är homo borde du inte ha något att oroa dig för, om inte, well, life's a bitch.

[sad]

Andy91:

henne, annars kan du ju informera om att du är intresserad av honom :p

fast det han redan och hon vet ju också ://


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Jag har MVG i svenska

Troligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

fast det han redan och hon vet ju också ://

Har du frågat din tjejkompis om hon har nått på gång med killen då? Eller sitter du hemma och gissar? Ganska svinigt av henne om hon faktiskt stöter på nån som du är intresserad av, så beter sig inte mina kompisar..

Men är han verkligen bög lär du ju inte har något större problem, är väl ganska bra om din kille är kompis med dina kompisar, underlättar ju det sociala livet ganska mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Troligt.

MÅLARPENSEL:

men använder typ inte minakunskaper här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

MÅLARPENSEL: men använder typ inte minakunskaper här

Sånt kan man ju alltid skylla på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Sånt kan man ju alltid skylla på.

Vrf skulle jag ljuga? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Vrf skulle jag ljuga?

För att folk inte ska tro att du är helt hopplös på svenska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

För att folk inte ska tro att du är helt hopplös på svenska.

Om de skulle tro det vrf skulle jag bry mig då, är ju bara ett forum.


   
SvaraCitera