Aviseringar
Rensa alla

en kille, osäker på om jag ska träffa han, vad tycker du. INTRESSANT va


Ämnesstartare

ska jag träffa en kille som jag träffade på krogen för en månad sen?

har gjort en tråd om det btw.

vet inte om jag ska det. sex är inte bra för mig

antar att han vil ha sex??? alla killar vill ha sex. men han gillar mig för jag är en bra tjej och rolig, också. men tror han förväntar sig sex.

sex är som sagt inte bra för mig. hände typ ett litet övergrepp förra helgen så typ alltså. jag var med på det men vill egentligen inte.

så skulle vilja chilla ner mig själv lite efter det. har mått jävla dåligt efter det. vill ha det lugnt och fint och "bara vänner" i mitt liv.

sexet, men han va så grymt och han är en riktig gentleman.

jag kanske mår bra av det? det kanske blir bra och jag känner mig bra? han var jävligt grym i sängen. inte träffat på en kille ( man faktiskt) som är så vacker. som vill ha mig som beter sig bra mot mig. som är så bra i sängen
han är vacker, överallt och allt med han är vackert.

vi har sagt att det inte är något seriöst, på mitt initiativ. jag vill inte ha förhållanden, kan inte ha det längre. klarar inte den skiten längre, det är borta.

vad tyckler ni? ska jag träffa honom, det är nu i veckan. inte på helgen alltså. på onsdag kan man festa va? kallas inte det mitt i veckan/ lillördag?

någon som vet om onsdag är en sån dag? brukar folk va ute då? men jag tror faktiskt inte jag vill ut på krogen. mår dåligt av det också. jag mår dåligt av allt nuför tiden.

vad ska jag göra?han skulle nog inte bli sur om jag sa att jag inte kunde ses. bara besviken antagligen men inte så mycket. jag vill inte känna mig tvingad, så har tänkt att jag inte ska träffa honom. det har känts bra, i tanken. men sen så på riktigt känns det som jag är lite tvingad att träffa honom. och sex. så ska det inte va.

jag vill bara göra saker som jag känner för.


   
Citera
Ämnesetiketter

lovepayyouback:

antar att han vil ha sex??? alla killar vill ha sex.

Image


   
SvaraCitera

men gör vad du känner är rätt och känn dig inte tvingad till något annat, låter ju bara konstigt efter som du själv säger att du mår dåligt av det. Är han en bra människa respekterar ha din situation och beslutet du tar


   
SvaraCitera

det var det enda jag kunde hitta 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

antar att han vil ha sex??? alla killar vill ha sex.

hehe desamma retard! varför skriver du jävligt oseriöst i en tråd där någon frågar om hjälp?

du vet inte om jag mår bra eller dåligt, om jag mår så jävla illa att jag inte vet vad jag ska göra eller om det bara är en vanlig fråga.

känns det bra att vara elak? du behöver inte svara, antar att det finns oseriösa människor som inte bryr sig ett skit om hur andra mår, det kanske är så för dig. jag vet inte., men man behöver inte anstränga sig för att vara elak va.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

hehe desamma retard! varför skriver du jävligt oseriöst i en tråd där någon frågar om hjälp?

För att stycket jag citerade implicerar att du är dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

men gör vad du känner är rätt och känn dig inte tvingad till något annat, låter ju bara konstigt efter som du själv säger att du mår dåligt av det. Är han en bra människa respekterar ha din situation och beslutet du tar

ja det du säger är sant. jag är fucked upp. min kropp gör saker som inte är bra för mig. det bara händer. det har blivit fel för mig på sista tiden. jag behöver snäll kärlek av respektfulla männískor. inte sextypemn av kärlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

För att meningen jag citerade implicerar att du är dum i huvudet.

jag är inte dum i huvet, jag är lessen

bara för att inte du får ligga så mycket du vill


   
SvaraCitera

äcklig tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bolly:

det var det enda jag kunde hitta 😉

bolly är du snäll? annars vet jag inte om jag vågar kolla på videon. hehehehh var läskigt när han gick sådär bortåt heheheh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

äcklig tråd

okej kebu görmig ledsen.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

jag är inte dum i huvet, jag är lessen

bara för att inte du får ligga så mycket du vill

Du verkar vara en intellektuell och pragmatisk människa.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

okej kebu görmig ledsen.

sa bara vad jag kände[sad]

lovepayyouback:

jag vill bara göra saker som jag känner för.

gör det, du behöver inte träffa honom och du behöver inte ha sex med honom, du gör dina egna val


   
SvaraCitera

kebu12:

äcklig tråd

hallå var seriös och snäll som du brukar hon e 1 ledsen och sårad tjej ju [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Du verkar vara en intellektuell och pragmatisk människa.

bara för att inte du får ligga så mycket du vill.

bara för att jag säger saker som stämmer. om du såg mig skule du med vilja ligag emd mig[cool] heheh ye!
haha fan vad jag är bra alltsåååå

kebu12:

gör det, du behöver inte träffa honom och du behöver inte ha sex med honom, du gör dina egna val

tack


   
SvaraCitera