Aviseringar
Rensa alla

en kille vill pussa mig


Ämnesstartare

Det finns en kille som brukar hålla på med min kompis, och skriver med mig på snap samtidigt. Han säger att han inte gillar min kompis. Men han håller ändå på med henne. Han skriver till mig att jag är vacker och säger det till mig. Han säger även att mina läppar är fina och att han vill pussa mig. Jag vet inte riktigt om jag gillar hnm elr int. Hjälp, vad ska jag göra.


   
Citera

Asså gumman jag beklagar men om killen säger att han inte gillar din kompis men fortsätter hålla på med henne måste säga till han att sluta göra det


   
SvaraCitera

så kyss honom då


   
SvaraCitera

Skit i honom


   
SvaraCitera

så kyss honom då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejjagvetintevadjagskaheta:
Skit i honom

men jag tror att jag börjar gilla honom, och jag vill ha en kille att hålla på med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
så kyss honom då

jag vill men jag vet inte vad konsekvenserna skulle bli, för jag har en kille som jag höll på med förut och han är kompis med denna kille


   
SvaraCitera

wilma05:

jag vill men jag vet inte vad konsekvenserna skulle bli, för jag har en kille som jag höll på med förut och han är kompis med denna kille

jag ser inte något problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

jag ser inte något problem

Han är även en sån person som går på många fester oså, så jag vet inte vad jag ska göra, och tro mig, om du skulle känna den killen som jag höll på med så skulle du veta hur överbeskyddande han är


   
SvaraCitera

wilma05:

men jag tror att jag börjar gilla honom, och jag vill ha en kille att hålla på med

Skit inte i honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejjagvetintevadjagskaheta:

Skit inte i honom

Men jag är rädd att han kmr att playa mig


   
SvaraCitera

wilma05:

Men jag är rädd att han kmr att playa mig

Utifrån det du skrivit är det känns det som är det är ganska sannolikt. Men ibland måste kärleken få göra lite ont Blink


   
SvaraCitera

Ooo drama


   
SvaraCitera

Gör vad du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

05:or be like


   
SvaraCitera