Aviseringar
Rensa alla

En kvinna våldtas varje dag i Sverige!


blir irriterad på att han inte tar upp några andra anledningar än invandring. visst har många invandrare en kass kvinnosyn där kvinnor ses som objekt och skall skylla sig själva om de inte skyler sig ordentligt, men det är verkligen ingen åsikt många svenskar inte har. 


   
SvaraCitera

Det uppskattas vara 36000 våldtäker per år i Sverige, det är nästan 100 stycken om dagen. 

enligt BRÅ


   
SvaraCitera

I Sydafrika så blir en kvinna/man våldtagen var sjunde sekund...


   
SvaraCitera

isola:

"blev du dragen i håret? jaha fast elin i parallellklassen blir ju också dragen i håret såatte"

va?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har det något med saken att göra egentligen..?

tänkte bara på att det inte direkt är specifikt för just Sverige, men det lät som trådskaparen kanske trodde det med tanke på rubriken.


   
SvaraCitera

Någon som kan förklara varför det är en massa elefanter med i videon?


   
SvaraCitera

isola: blir irriterad på att han inte tar upp några andra anledningar än invandring.

Han tar inte ens upp invandring som en förklaring. Lyssnade vi ens på samma klipp?


   
SvaraCitera

Weeaboo:

Han tar inte ens upp invandring som en förklaring. Lyssnade vi ens på samma klipp?

Är det bara jag som ser elefanter i videon?


   
SvaraCitera

våldtäkterna kommer minska när 3d skrivarna blir mainstream för att då kommer alla ha sjutvapen.


   
SvaraCitera

Undrar vad det beror på Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Knekten: Är det bara jag som ser elefanter i videon?

Nej det är inte bara du och det var förmodligen någon reklam/kampanj som gick på kanalen just då bara..


   
SvaraCitera

Z0dd:

tänkte bara på att det inte direkt är specifikt för just Sverige, men det lät som trådskaparen kanske trodde det med tanke på rubriken.

gör ju dessvärre inte problemet i sverige mindre


   
SvaraCitera

Sheriffen:
Undrar vad det beror på Rullar ögonen

att män är djur

skämt åsido, försök inte ens skylla det på invandring, de flesta våldtäkter sker inom nära relationer osv.


   
SvaraCitera

Dåliga saker är synd


   
SvaraCitera

rulltorta : Undrar hur många killar/män som blir våldtagna :p

Ungefär 40 % av våldtäkterna som sker i Sverige begås mot män/killar/pojkar. (Har jag för mig, men är inte säker då jag inte kommer ihåg vart jag såg dessa siffror).


   
SvaraCitera