Aviseringar
Rensa alla

en länk bara


Ämnesstartare

http://www.svd.se/180-grader-senare

diskutera.

vad har hänt med alla vänsterkrigare (öh förlåt jag menar normala människor) på forumet sen flyktigsituationens ohållbarhet blev obestridlig förresten?


   
Citera

thl*kt N.: vad har hänt med alla vänsterkrigare

Saknar dem. Det var lite det som var charmen med UM. Att de var så många vänsterflummare. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sdu mördade dem :I


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja

Och svarar på det andra med en sång https://open.spotify.com/track/54Dxf2aPoKKayAEFyzl6ti


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad har hänt med alla vänsterkrigare (öh förlåt jag menar normala människor) på forumet 

Konzentrationslager.


   
SvaraCitera

Bevisligen har massinvandringen inte enbart påverkat svenska folket och de som får rösta i riksdagsval utan även medlemmarena på UM. 

Förvånad?

Undrar hur läget ser ut i Sverige och Europa i slutet av oktober 2016 dvs om ett år?

flyktingarkos2-962x516.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:
Bevisligen har massinvandringen inte enbart påverkat svenska folket och de som får rösta i riksdagsval utan även medlemmarena på UM. 

Förvånad?

Undrar hur läget ser ut i Sverige och Europa i slutet av oktober 2016 dvs om ett år?

flyktingarkos2-962x516.jpg

Var är alla kvinnor, barn och gamla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bring back nachac


   
SvaraCitera
mens
 mens

Ser mig som en av dessa vänsternissar men är för den sakens skull inte blind. Har alltid tyckt att vi måste åka och hämta de som verkligen behöver hjälp; kvinnor och barn. Nu när det kommer så väldigt många så måste vi fördela bördan (för ja, det blir en börda, även om det såklart är något vi måste göra och sedan kommer att tjäna på när de skaffar jobb)  länder emellan. Sedan måste vi också uppmärksamma grejer som att Ikeamorden var ett terrrodåd det också etc. Men ja det är hemskt hur samhället går alltmer åt höger nu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: de som verkligen behöver hjälp; kvinnor och barn.

Gråter


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

Gråter

De är alltid värst utsatta då man i de flesta länder prioriterar och ser män på ett helt annat sätt. Att ta in fler kvinnor än män gör också att färre barn föds in i misär. Självklart ska alla som behöver få komma till säkerhet men om det inte går så måste man ju se till dem som har sämst chans till att klara sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

De är alltid värst utsatta då man i de flesta länder prioriterar och ser män på ett helt annat sätt. Att ta in fler kvinnor än män gör också att färre barn föds in i misär. Självklart ska alla som behöver få komma till säkerhet men om det inte går så måste man ju se till dem som har sämst chans till att klara sig själva.

Håller med om att Sverige bör ta emot fler flyktingtjejer, men inte att det ena könet är mer utsatt överlag än det andra. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

Håller med om att Sverige bör ta emot fler flyktingtjejer, men inte att det ena könet är mer utsatt överlag än det andra. 

Du håller väl med om att kvinnor är rätt rejält underställda män i fattiga länder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

Du håller väl med om att kvinnor är rätt rejält underställda män i fattiga länder?

Jag kan ej uttala mig om det då jag ej har besökt sådana länder. Trodde vi diskuterade Sverige? 


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

Jag kan ej uttala mig om det då jag ej har besökt sådana länder. Trodde vi diskuterade Sverige? 

Man behöver ej besöka drabbade länder för att veta att de är drabbade.
Nä vi diskuterade migration och integration.


   
SvaraCitera