Aviseringar
Rensa alla

en låt man kan somna till??


Ämnesstartare

hej
okj så mitt problem är att jag kan inte sova på nätterna vad jag än gör. och nej jag vill inte ha sömntabletter. [no-no] så vet ni en bra låt som man kan somna till?? just nu lyssnar jag på Human av The Killers
fast nu har jag tröttnat på den. [tired]


   
Citera

Har en hel spellista jag brukade använda för att somna! Om du använder spotify och är intresserad kan jag pma en länk!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Sen är alla låtar med God is an Astronaut som gjorda att sova till!


   
SvaraCitera

Man får ladda ner albumet från piratbukten alternativt köpa, då albumet soul på spotiy saknar denna låt som jag antar är en bonuslåt eller liknande:


   
SvaraCitera

getalife:

nätterna

Lyssna på Detektivbyrån. [y]


   
SvaraCitera

Tracy chapman - fast car


   
SvaraCitera

Brukar lyssna på Erik Enockssons Man tänker sitt när jag inte kan sova.


   
SvaraCitera
Bakric

Aerials av System of a Down har jag somnat till ett otal gånger på bil och bussresor[love]


   
SvaraCitera
time
 time

Är en sån där hippie och tycker om att somna till naturljud/yogamusik/klassisk musik. Håller på med en spellista på youtube för just naturljud, typ åskväder, vågor som rullar, skogsljud osv. Superavslappnande.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Är en sån där hippie och tycker om att somna till naturljud/yogamusik/klassisk musik. Håller på med en spellista på youtube för just naturljud, typ åskväder, vågor som rullar, skogsljud osv. Superavslappnande.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

lite läskigt [shake]


   
SvaraCitera

getalife:

lite läskigt [shake]

www.groovera.com


   
SvaraCitera
pimpim

Against me - 8 full hours of sleep
Rihanna - california king bed
Howie day - collide


   
SvaraCitera
Papper

Den här tycker jag är väldigt lugnande. Det är lååångsam Depressive Suicidal Black Metal.


   
SvaraCitera