Aviseringar
Rensa alla

En liten tråd om te


Vem tog bort Amit?!


   
SvaraCitera

(Finns folk som stavar så på riktigt [sad])


   
SvaraCitera

censurerande jävla stalinisthoror, det är klotter för fan


   
SvaraCitera

Mm, och jag menade att jag härmade passaros stavning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

te är bäst

Ja! Fantastiskt! [y]

Nintendo:

Gillar att du kan stava te rätt också, allt för många stavar det idiotiskt och fult. Så som: "Thé" och gud vet vad.

Googlade innan för att se vilket som verkligen var rätt. [blush] Men har alltid stavat te!

Brk g:

får man skriva det här?

För mig får du, tycker också om det!

sarkasmen:

Vem tog bort Amit?!

Är oskyldig. Men uppskattar verkligen ditt bidrag. Detta är ju även en hyllningstråd till honom. Och David Fjäll.


   
SvaraCitera

Te är gott, ibland honung i.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja honung är inte fel att ha i ibland! Dock förstör man vissa sorter om man blandar i honung.


   
SvaraCitera

Jag har inte druckit te sen jag var pojkvasker. Bara för denna tråd så ska jag j-ar i mig göra en kopp te ([no-no]) imorn eftermiddag! [blush]


   
SvaraCitera

Jag hyllar te med enImage

Bra teer är: Svartvinbär, Farbror August blandning å Chaite.


   
SvaraCitera

Frukostte från Kahls är mysigt.


   
SvaraCitera

älskar te med olika bär sorter som smak, har för mig att det finns någon med vilda bär jag gillar.

Jag har socker i.. och en skvätt mjölk (mest för att det ser godare ut då tror jag)


   
SvaraCitera

Jag älskar allt som oftast te. Har dock inte smakat den du la upp bild på. Var längesen jag drack te, drack det jämt på mornarna på jobbet.

Finns ett te med smak av hallon och typ granatäpple har jag för mig. Det blir en asäcklig färg och smakar bajs.

Föredrar nog löste framför te i små påsar men det är också gott.

Hade förut både socker och mjölk i. Nu som oftast har jag bara mjölk i, blir så beskt annars. Och sen blir det lite svalare med mjölk också så att man faktiskt kan dricka.


   
SvaraCitera

Har bara rabarberte hemma. Det är rätt onajs.


   
SvaraCitera

Tycker te luktar gott.

Smakar som varmt vatten typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasmen:

Har bara rabarberte hemma.

Hur tänkte nån där lr? [shake]

Zapetta:

Och sen blir det lite svalare med mjölk också så att man faktiskt kan dricka.

Men det fina med te är ju att man kan sitta och smutta på det i flera timmar! Flera timmar!!


   
SvaraCitera