Aviseringar
Rensa alla

En människa som får dig att må riktigt dåligt?


Ogillar en av mina farbröder. Han är riktigt förminskande ibland, kommer med konstiga kommentarer osv.


   
SvaraCitera

Hatar är ett starkt ord, men tål inte min moster ibland. Sedan står jag inte ut med personer som inte har någon bra humor, mobbare och lite personer som leker attentionwhores för mycket.


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

flyttar jag till stockholm

Ofta man vill flytta dit >.<


   
SvaraCitera

Majkiie:

Ofta man vill flytta dit >.<

Varför inte?


   
SvaraCitera

Blir lätt sur på min lillebror eftersom han börjar bli "moderat-aktig" och är oftast sur på min pappa utan anledning, tycker han är dum.

Sen finns det en kille i skolan jag verkligen hatar, vill bara flå av hans hud och spika fast han i en vägg.


   
SvaraCitera
Tyrael

Förvirradknug:

p12er.

petolver eller petolvor?


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

Varför inte?

Gillar verkligen, verkligen inte Stockholmare.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Gillar verkligen, verkligen inte Stockholmare.

Stureplansbratsen då, eller?


   
SvaraCitera

Majkiie:

Gillar verkligen, verkligen inte Stockholmare.

Är väl inge fel på dom?


   
SvaraCitera

Ricochet:

Stureplansbratsen då, eller?

Helst dom.

smörgåsbord:

Är väl inge fel på dom?

Är det säkert inte, men Stockholmare i regel är helt annorlunda människor än vad jag, och de flesta jag känner är. Dom pratar på ett helt annat sätt, om helt andra saker osv.


   
SvaraCitera

Jag verkar få andra att må dåligt [sad]

Fröken * sitter bara såhär brevid mej [chocked]
jag verkar va ångestframkallande [n]

Jag säger Hej [smile]
* [chocked]
vad har du gjort ida? [cute]
* [chocked]

[sad]


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Har du också någon i din familj/släkt som du träffar ofta, som får dig att må riktigt dåligt blixtsnabbt?

Ja.

Förvirradknug:

Jag börjar känna hur ett stort hat inombords byggs upp mot henne. Snart kommer det att bli krig här hemma.

Jag är redan där. [sad]

Förvirradknug:

JAG ORKAR INTE HENNE MER!

Samma här, eexakt så känner jag. Jag orkar verkligen inte med henne, om hon inte fanns i mitt liv skulle jag må så mycket bättre!

Jag tänker bryta kontakten med henne när jag flyttar ut hemifrån och ALDRIG med prata med henne, vill inte ha något med henne att göra. Allt hon gör är att få mig att må dåligt, det är vad hennes liv går ut på , eller hur!?![mad]

Nu snackar jag om min familjemedlemm dåra [blush]


   
SvaraCitera

Nä, alla i min omgivning är underbara[smile]


   
SvaraCitera

Majkiie:

Är det säkert inte, men Stockholmare i regel är helt annorlunda människor än vad jag, och de flesta jag känner är. Dom pratar på ett helt annat sätt, om helt andra saker osv.

Men jag kanske är lite stockholmsk av mig ibland? [cry]


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

Men jag kanske är lite stockholmsk av mig ibland?

[smile]


   
SvaraCitera