Aviseringar
Rensa alla

En moderats sanna sida?


Ämnesstartare

Ganska roligt och se när en gammal moderater skämmer ut sig. [bigsmile]

Med denna video menar jag ju självklart inte att alla moderater är rasister.


   
Citera
Ämnesstartare

yeye, som om inte lika många sossar är rasister innerst inne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att va rasse ligger på ute-listan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här är lite bättre. Folk från alla partier vill minska invandringen, men ingen vågar säga det eftersom media kommer stämpla partiet som rasistiskt om dom gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

yeye, som om inte lika många sossar är rasister innerst inne.

Finns en säkert några rasist hos sossarna fast tror knappast dom är lika många som i det högra blocket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Finns en säkert några rasist hos sossarna fast tror knappast dom är lika många som i det högra blocket.

finns inget som tyder på att det du säger stämmer. sossar har en mer invandrarvänlig politik men det är bara för att vinna blatteröster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Den här är lite bättre. Folk från alla partier vill minska invandringen, men ingen vågar säga det eftersom media kommer stämpla partiet som rasistiskt om dom gör det.

Ganska intressant att nästan alla är från högerblocket och en person från socialdemokraterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Den här är lite bättre. Folk från alla partier vill minska invandringen, men ingen vågar säga det eftersom media kommer stämpla partiet som rasistiskt om dom gör det.

"Folk från alla partier vill minska invandringen", jag tycker mest den där videon är rasistisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, att högerpolitik och rasism går hand i hand är ju ingen nyhet. Och sossarna är ju inte mycket bättre än moderaterna, som det högerparti de också är.

Sheriffen:

Folk från alla partier vill minska invandringen

Tror du hittar jävligt många fler inom högerpartierna än inom t.ex. V. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jag tycker mest den där videon är rasistisk.

Att inte vilja släppa in hela världen är inte rasism enligt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Att inte vilja släppa in hela världen är inte rasism enligt mig.

Folket i videon yttrar sig fortfarande rasistiskt. Som snubben som snackar om chillienaren som inte kom då han fick chans till arbetsintervju, som om chilliernaren skulle förespråka alla Sveriges invandrare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så det är med all rätt media skall stämpla dem som rasister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Som snubben som snackar om chillienaren som inte kom då han fick chans till arbetsintervju,

Det är inte rasistiskt, det bevisar hur lätt det är "slippa jobba" även fast man varit arbetslös i 10 år. Har man varit arbetslös så länge ska man inte kunna smita från ett jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Det är inte rasistiskt, det bevisar hur lätt det är "slippa jobba" även fast man varit arbetslös i 10 år. Har man varit arbetslös så länge ska man inte kunna smita från ett jobb.

Det är rasistiskt eftersom han tar upp exemplet för att avsluta med att citera en annan chilliernare och säga "det ÄR ju så".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enda anledningen till att Sverige tar in invandrare är ju för att fylla toma arbetsplatser och för att tjäna på deras tjänster. Och för att de föder fler nya individer än vad svenskarna gör.
Men att Sverige skulle behöva en blandning av världens alla kulturer är ju bara skitsnack.
Det är ju bara för pengarna.


   
SvaraCitera