Aviseringar
Rensa alla

En natt på hotell? hjälp tack.


rs79
 rs79
Ämnesstartare

Hej, jag är en 13 årig tjej och jag undrar om en 13 åring kan boka ett hotellrum för en kväll med ngn som sällskap och hur mycket skulle det kosta i Göteborg?


   
Citera

Prova sök på hotels.com för priser och hotell. När de gäller att som 13-åring boka på egenhand går nog inte de eftersom man måste var 18 år för att kunna ingå avtal, 


   
SvaraCitera
rs79
 rs79
Ämnesstartare

My dreams are her:
Prova sök på hotels.com för priser och hotell. När de gäller att som 13-åring boka på egenhand går nog inte de eftersom man måste var 18 år för att kunna ingå avtal, 

men asså själva meningen är ju att ingen målsman ska veta. Snälla detta är rätt viktigt för mig :/ 


   
SvaraCitera

rs79: men asså själva meningen är ju att ingen målsman ska veta. Snälla detta är rätt viktigt för mig

Du får väl ringa till hotellet och fråga.


   
SvaraCitera
rs79
 rs79
Ämnesstartare

My dreams are her:

Du får väl ringa till hotellet och fråga.

Men tror du det finns något hotell i Göteborg där 1 natt för 2 "vuxna" kostar under 500?


   
SvaraCitera

hahahaha


   
SvaraCitera

Hotels.com - Vi hittar rätt hotell för dig


   
SvaraCitera

rs79:

Men tror du det finns något hotell i Göteborg där 1 natt för 2 "vuxna" kostar under 500?

Vet inte men du kan ju kolla i länken jag gav dig eller googla.  Vandrarhem brukar vara billigare.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Hotels.com - Vi hittar rätt hotell för dig

Har jag ju redan tipsat om.


   
SvaraCitera

Hotels.com Wake up happy(or abducted, we dont care)


   
SvaraCitera
time
 time

De flesta hotell har 18-årsgräns, och de som inte har det vill då oftast se ett intyg från vårdnadshavaren där vårdnadshavaren godkänner att denne har ansvaret för den minderåriga medan den vistas på hotellet. Just i och med att du är så ung tror jag inte det kommer fungera, eftersom de då antingen vill se leg på dig och ditt sällskap (och då kan neka er tillträde, dvs då har ni betalat för ett rum ni inte får använda) eller kräva att en vårdnadshavare är med och checkar in dig.


   
SvaraCitera

Kom hem till mig istället Blink


   
SvaraCitera

Anonym4life:
Kom hem till mig istället Blink

Personen slipper nog helst att bli traumatiserade för livet.


   
SvaraCitera

B.C-:

Personen slipper nog helst att bli traumatiserade för livet.

Det var ett skämt.. Och varför skulle personen bli traumatiserad för livet?


   
SvaraCitera

Anonym4life:

Det var ett skämt.. Och varför skulle personen bli traumatiserad för livet?

Bränd.


   
SvaraCitera