Aviseringar
Rensa alla

en ny värld...


Ämnesstartare

Hon tittade länge på mig med en blick som jag aldrig hade sett förut - forskande, skeptisk, förbryllad och bekymrad - innan hon till slut vek undan täcket och drog upp nattlinnet till magen. Mitt hjärta bultade hårt, jag skulle äntligen få se en naken kvinna! Eller åtminstone nederdelen, men det var väl den som var viktigast? Hon särade motvilligt benen och det sög till i magen när jag såg den svarta busken mellan dem. Spänningen förtogs dock tämligen omedelbart, då det var allt jag såg. Det var en mycket tät och långhårig buske.
"Jag ser inte riktigt." gnällde jag besviket.
Hon tvekade, men öppnade sedan upp en glänta med ena handens pek- och långfinger. Suget i magen och hjärtklappningen återvände.
Jag stirrade som förhäxad på de stora krusiga läpparna som putade ledsamt mellan fingrarna. Jag måste ha sett fånig ut, för hon log svagt.
"Känn du." sade hon med samma entusiasm som när man kavlar upp ärmen för ett blodprov.
Jag såg frågande på henne och hon nickade.
Skälvande sträckte jag fram handen och nuddade vid de varma mjuka läpparna. Jag började att få stånd, vilket jag hoppades att hon inte skulle se. Darrigt särade jag på dem och hon andades häftigt in när jag rörde vid överdelen där de möttes. Jag noterade att det glittrade fuktigt i nederdelen av vecket och undrade om det hade gjort det hela tiden. Jag pillade lite till innan hon plötsligt satte sig upp och drog ned nattlinnet.
"Så, det får räcka!" sade hon med ostadig röst och vek tillbaka täcket.
"Tack så mycket!" sade jag, för jag var överlycklig över denna korta stund.
Vi kramades hastigt och jag återvände till mitt rum med ett besvärligt stånd.

Följande kväll satt hon kvar på kanten av min säng efter att ha kramat mig godnatt, och tittade generat på mig med lätt flammiga kinder.
"Förlåt att jag, eh, stängde butiken så snabbt igår." sade hon skamset.
"Det gör ing.." började jag att säga, men hon fortsatte:
"Det blev bara lite för skönt, förstår du."
Jag tittade frågande på henne.
"Ja, det var skönt när du rörde vid mig sådär, och då händer det saker."
"Vadå?" slank det ur mig.
"Det är som när din snopp blir hård, fast jag blir våt istället."
"Våt?"
"Ja, så att snoppen kan komma in." svarade hon märkbart besvärad.
"Inte din alltså!" tillade hon snabbt, nu illröd i ansiktet.
Jag kände att jag borde vara tyst. Hon blundade och andades djupt några gånger.
"Jag tänkte bara förvarna om det, om du vill känna mer alltså, inte för att du behöver, men om du vill..." hennes röst dog ut.
Jag log.
"Jag känner gärna mer om jag får!" svarade jag glatt och hon såg på en gång överraskad och lättad ut.

Vi gick in till henne igen och hon lade sig på sängen med uppdraget nattlinne. Jag satte mig på sängkanten på bekvämt avstånd.
"Som sagt, bli inte rädd om det blir blött där nere nu. Du får känna så mycket du vill, men sluta när jag säger till, ok?"
Jag nickade saligt, hon höll isär håret och jag började att känna. Det var redan fuktigt mellan läpparna, och de såg större ut på något konstigt vis. Det var en härlig känsla att glida med fingrarna över den varma svällande vävnaden, som snabbt blev alldeles slemmig av de framsipprande safterna. Hon sög alltid in luft mellan tänderna när jag rörde hennes fåras överdel.
"Gör det ont där?" undrade jag oroligt. Hon log.
"Nejdå, tvärt om..."
Jag utforskade området lite närmare och fann en liten hård kula. Hon flämtade till när jag strök med fingertoppen direkt mot den.
"Vill du inte sticka in fingrarna?" frågade hon snabbt.
"Får jag det?" frågade jag överväldigad.
Hon nickade.
"Men var försiktig!"
Andäktigt tryckte jag med pekfingret i fåran och gled ned mot nederdelen, där det sjönk in i henne ända till knogen. Jag höll still och bara njöt av känslan. Jag hade stånd.
Efter en stund rörde hon lite otåligt på höfterna.
"Du får gärna ha fler och röra dem." upplyste hon mig.
Jag stoppade in långfingret och slutligen även ringfingret och rörde dem vördnadsfullt ut och in. Det smaskade.
"Pilla gärna på knoppen också." föreslog hon och jag noterade distraherat att hon kramade sina bröst genom nattlinnet.
Jag försökte att gnugga knoppen med tummen samtidigt som jag rörde fingrarna i hennes kramande hetta, vilket inte var helt lätt. Plötsligt stelnade hon till och började sedan att skaka häftigt. Ett sammanbitet "Ååååå..." var allt hon fick ur sig. Skräckslagen ryckte jag ut fingrarna men hon log bara mot mig.
"Tack, vännen!" sade hon och sträckte ut och knep ihop benen.
Jag förstod ingenting.
"När det har varit skönt en stund så kan det bli JÄTTEskönt, och det kallas att man kommer." förklarade hon.
"Kom du nu?"
Hon nickade, sträckte ut armarna och kramade mig länge.

Senare den natten vaknade jag och trodde att jag hade kissat på mig. Olycklig sprang jag in till henne, men hon torkade bara av min snopp och byxor med en näsduk och förklarade att jag började att bli vuxen.
"Det där är vad som händer när du kommer."
"Men jag gjorde ju ingenting!"
"Du drömde nog något mysigt, och har man inte kommit på länge, så blir det så. Gå och lägg dig nu."

Även nästa kväll satt hon kvar på sängkanten efter att ha kramat mig godnatt.
"Ska jag visa hur du kan 'lätta på trycket', så att det inte blir blött i sängen?" undrade hon.
Jag nickade tacksamt. Hon vek undan täcket och drog ned mina byxor.
"Har du tvättat den innan du lade dig?" undrade hon stängt.
Jag skakade på huvudet.
När jag åtgärdat detta lade jag mig igen och hon tog ett mjukt tag runt min styvnande lem. Hon drog tillbaka förhuden och granskade mig noga.
"Bra!" konstaterade hon och började sakta att runka.
"Nu kommer det snart att kännas som om du ska kissa, men det är inte kiss utan bara lite saft, som mitt våta fast tjockare, ok? Bara slappan av och låt det komma."
Jag gjorde så och hamnade i himmelriket. Det var helt ofattbart skönt! Och det kom inget kiss utan bra ett par ljusa tjocka strålar som landade över ollonet och hennes hand.
Hon log ett stålande leende mot mig.
"Visst var det skönt?" frågade hon.
Jag nickade ivrigt.
"Så skönt var det för mig i går, så nu förstår du varför jag skakade och lät så, va?"
Vi log länge mot varandra i samförstånd.
Hon klämde ut de sista dropparna ur min snopp och torkade av ollonet med sin hand.
Hon kysste mig och precis när hon gick ut, såg jag hur hon lyfte sin kladdiga hand till munnen.

Sedan gjorde vi inget på drygt en vecka, eftersom det blev "den tiden i månaden" som hon uttryckte det.
Så en kväll satt hon ånyo kvar efter godnattkramen och tittade busigt på mig.
"Vill du sova hos mig i natt?" frågade hon.
Jag nickade men trodde inte mina öron. Vi gick in till henne och lade oss, vända mot varandra. Hon log.
"Vet du, du är verkligen jättebra på att röra mig där nere." började hon och jag log smickrat.
"Vill du lära dig andra sätt att göra mig våt?"
jag nickade givetvis.
"Något som gör mig jättevåt är pussar."
Jag höjde skeptiskt på ögonbrynet.
"Pussar där våra tungor pillar lite på varandra. Vill du testa?"
Jag nickade och vi testade. Det var inte alls obehagligt.
"Pussar och att du rör vid mina bröst." fortsatte hon nöjt.
Så vi fortsatte att kyssas och jag fick äntligen känna på hennes varma mjuka bröst. De stora bröstvårtorna styvnade under tyget.
Hon andades allt tyngre och kysstes allt slafsigare. Jag visste inte om det var äckligt eller mysigt, men ett värkande stånd gav det.
Till slut satte hon sig upp och drog av sig nattlinnet.
"Tag av dig!" bad hon och jag var inte sen att lyda.
Nakna fortsatte vi att kramas och kyssas, och jag frödjades åt att få krama hennes bröst utan tyg emellan. Hon bad mig att suga på hennes bröstvårtor, vilket jag så gärna gjorde.
"Känn nu!" flämtade hon efter en stund. Min hand sökte sig ivrigt ned mellan hennes ben och fann att busken var alldeles genomblöt runt läpparna!
"Känner du vad våt jag är?"
Jag nickade och hon log i mörkret.
"Minns du varför det blir vått?"
"För att snoppen ska kunna komma in?" gissade jag.
"Mmm, fittan längtar efter snoppen så mycket!" Hon kysste mig lidelsefullt.
"Men jag får inte..." mumade hon sorgset.
"Fast fittan längtar så efter en fin hård snopp!" kved hon, mest för sig själv.
"Lovar du att inte säga något om du får känna med snoppen?" bad hon olyckligt.
"Jag lovar." viskade jag, yr av kåthet.
"Inte till någon, någonsin?"
Jag skakade på huvudet.
Hon kysste mig igen, satte sig grensle över mig och styrde in mig i den hala fåran. Långsamt sänkte hon sig ned över mig, och den kramande hettan som omslöt mig gjorde mig svimfärdig.
"Ååå, snoppen är så skön!!!" Är fittan skön? Är min våta fitta skön?" stönade hon enträget.
Jag nickade vilt. Hon log och började att röra sig sakta upp och ned. Det var obeskrivligt skönt!
"Du får spruta när du vill." mumlade hon, och det var tur, för i nästa stund kändes det som om jag kissade i henne. Hon förstod på min min vad som hände, och satte sig upp och övergick till att smeka sig själv, fortfarande med mig inne.
Det dröjde inte länge tills hon började att skaka och jämra sig. Hennes sammandragningar krystade ut mig och jag kände en varm pöl bildas på min mage av det som rann ur henne. Hon böjde sig ned och slickade hungrigt i sig det, och slickade även ren min snopp.
"Du smakar så gott! I morgon kväll vill jag att du sprutar direkt i min mun, ok?"
Flämtande lade hon sig bredvid mig och vi somnade.

På mornarna var det som om ingenting hade hänt, men på kvällarna...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

adambertilkom:

nederdelen,

Läste: "negerdelen" [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wtf [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå? nederdelen skrev jag väl ändå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså jag fattar inte mycket , är det syskon elr vad fan är de? hundar?
jag är förvirrad ! [tard]


   
SvaraCitera

hmmmmmmmmmmmmmmmm [confused] jadu... du kunde skrivit bättre, alltså... villka läser vi om, hur känner dom varandra osv.? lite förklaringar liksom.


   
SvaraCitera

adambertilkom:

när jag såg den svarta busken mellan dem.

Och där var min dag förstörd...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va fan är det incest eller? jävla äckel!


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

va fan är det incest eller?

inget fel med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adambertilkom:

"Ååå, snoppen är så skön!!!" Är fittan skön? Är min våta fitta skön?" stönade hon enträget.

Alltså. Måste man prata så jävla mycket under allt?[tard] Denna novell var liiite skum...


   
SvaraCitera