Aviseringar
Rensa alla

En ömkanstråd endast till mig


Ämnesstartare

Är riktigt plågsamt kär i en tönt som inte vill ha mig, är högst sannolikt gravid och fick för övrigt sparken igår.

Dold text: Dock lyckades jag tack vare detta planka till Skövde då jag låste in mig på toan och lipade över hur kasst allt kändes, ty kontrollanten var snäll då, och frågade ej efter min biljett.

Ser nu även att mina bandmedlemmar har startat ett nytt band, medlemsmässigt identiskt med vårt förra men med en annan sångerska. Trevligt. Känner mig synnerligen värdefull och behövd.

Har ej heller umgängesvänner, är i princip pank och skall spendera min sommar med insändarterror till lokaltidningarna, Rise of Nations, Pokémon, The Sims 3 samt Civilisation IV.

Jag är i övrigt även uppmärkssamhetssökande och blottar mig därför här för att eventuellt få en ledsen smiley till tröst.

FML


   
Citera
Ämnesetiketter

[sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Missbruk och rehabilitering


   
SvaraCitera
Åtta

[sad]

Ögon i en plåthink:

Civilisation IV

Det kunde åtminstone vara värre. [cute]


   
SvaraCitera

[sad]

Ögon i en plåthink:

Civilisation IV.

[wink]

[cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

[sad][sad]


   
SvaraCitera

boaormskramar. [sad][love]


   
SvaraCitera

Stackars.


   
SvaraCitera

det där måste vara väldigt tungt. jag som typ dör av bara den första grejen du tog upp...

[sad] ögon..

kram


   
SvaraCitera

[sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

[sad][love]


   
SvaraCitera

Stackare. Dock tråkigt att det ska krävas en abort för att man ska förstå att man ska skydda sig.
Allt det andra fixar sig, du är ju inte så gammal än och bor du hemma så får du iaf gratismat.


   
SvaraCitera

tycker genuint synd om dig, hoppas det ljusnar under sommaren.

isola:

Dock tråkigt att det ska krävas en abort för att man ska förstå att man ska skydda sig.

dö.


   
SvaraCitera

Hoppas att allt löser sig.


   
SvaraCitera