Aviseringar
Rensa alla

En partybuss utanför min lägenhet- har de rätt att göra så här mot mig på en torsdag?


Ämnesstartare

Hej försöker sova. Ett problem i form av en dubbeldäckare med namn partybuss har ställt sig nedan för mitt hus och nu pågår gatufest med MYCKET hög musik. Är inte den som är den, men det är torsdag och vill sova.... Dessutom har de DEN VÄRSTA musiksmaken så finner inte ro i det heller. Hjälp!

Vad gör jag? (Har alltså prövat öronproppar och försökt unna dem detta, men funkar ej... Har också testat Greys anatomy som annars brukar vagga mig till sömns pga. tråkighet på fem min)

-kastar ut en öppnad burk surströmming? Eller ett härligt gäng ägg?
- ringer polisen? Får jag det?image.jpeg


   
Citera

joina dem och ta ledigt imorn.


   
SvaraCitera
time
 time

Kolla om ditt hus är kopplat till Störningsjouren! Då kan du ringa dem och be dem fixa't. Annars polisen 🙂 


   
SvaraCitera

Hej  J-___-J

Verkar som att Partybussens telefontid är öppen mellan 10:00-15.00. Svårt att ringa Störningsjouren när det är på offentlig plats? Kanske lättast att gå ner och snacka med dom? Så kan du ju informera om att deras musiksmak suger? 

XXOO Björt Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dope:
joina dem och ta ledigt imorn.

I wish! ser lite läskiga ut i min kikare... Mycket testosteron och muskliga typer... Och överdrivet alkoholiserade. Jag är inte på deras våglängd ikväll helt enkelt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

björt:
Hej  J-___-J

Verkar som att Partybussens telefontid är öppen mellan 10:00-15.00. Svårt att ringa Störningsjouren när det är på offentlig plats? Kanske lättast att gå ner och snacka med dom? Så kan du ju informera om att deras musiksmak suger? 

XXOO Björt Cool

Se mitt tidigare svar. Jaag vågar inte...


   
SvaraCitera

Har du grannar som också blir störda kan ni ringa polisen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Har du grannar som också blir störda kan ni ringa polisen. 

Yes, min granne som alltid klagar för minsta lilla är där nere nu och flaxar med armarna. Håller tummarna:) en del är ute på balkongerna och någon har skrikit till


   
SvaraCitera

Grannsamverkan at its best! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

björt:
Grannsamverkan at its best! 

Ibland behöver man testas för att man ska inse att man funkar som team. 


   
SvaraCitera

Bara ta hagelbössan och skjut mot busstaket. #bondestyle


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Bara ta hagelbössan och skjut mot busstaket. #bondestyle

+1 XD


   
SvaraCitera

Du kanske ska joina din granne och stötta lite! Glad

Och som alla nadra har sagt (börjar bli tjatigt) ring polisen, de stör ju ordningen för fan!


   
SvaraCitera
time
 time

trevlig-snubbe:

+1 XD

Men hörrö, vi har ju förklarat för dig vad +1 betyder! 


   
SvaraCitera

diggar alternativet som involverar surströmming

hur agerade du?


   
SvaraCitera