Aviseringar
Rensa alla

En perfekt dag?


Ämnesstartare

Om ni fick välja helt fritt utan en tanke på ekonomi eller annat, hur skulle den då se ut för er? Vad skulle ni göra för att få en helt perfekt dag?


   
Citera

knarka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

silver judas:
knarka

Utveckla. 


   
SvaraCitera

mejafreja:

Utveckla. 

jag skulle knarka väldigt mycket för att framkalla känslor under dagen som skulle leda till att jag i efterhand känner att jag har haft den perfekta dagen.


   
SvaraCitera

woodstock


   
SvaraCitera

kidnappa en kille som kunde bli min pojkvän  


   
SvaraCitera
ida
 ida

Ligga på en sandstrand på Bali och lyssna på den här på repeat:  https://open.spotify.com/track/5x7jAvacJ8n2cBcTJOh34x

Med en ny mojito i min hand var 10 min. Och så skulle jag ha massor av nakna fina människor runt omkring mig. #levalajf


   
SvaraCitera
Draug

Vidga sinnena med syra en solig dag i skogen, det skulle i alla fall ge illusionen av en perfekt dag. 😉


   
SvaraCitera

ida:
Ligga på en sandstrand på Bali och lyssna på den här på repeat:  https://open.spotify.com/track/5x7jAvacJ8n2cBcTJOh34x

Med en ny mojito i min hand var 10 min. Och så skulle jag ha massor av nakna fina människor runt omkring mig. #levalajf

Bra låt! Varför nakna människor? Det är ju bara obekvämt, speciellt om man är på en strand. Sand överallt osv. haha


   
SvaraCitera

Johannas:

Bra låt! Varför nakna människor? Det är ju bara obekvämt, speciellt om man är på en strand. Sand överallt osv. haha

Varför är naket obekvämt?


   
SvaraCitera

schim:

Varför är naket obekvämt?

Att vara naken själv är ju inte obekvämt. Men med massa andra ja. Hur ofta är du naken med ett helt gäng liksom?


   
SvaraCitera

skulle plugga hela dan...


   
SvaraCitera

Jungman:
woodstock

Detta.

+ att jag samtidigt inte upplevde någon fobi för något 


   
SvaraCitera

Johannas:

Att vara naken själv är ju inte obekvämt. Men med massa andra ja. Hur ofta är du naken med ett helt gäng liksom?

När jag känner för det, periodvis
lät som ts skulle ha några som hn är attraherad av runt sig, ser inga obekvämligheter


   
SvaraCitera
time
 time

Vakna upp i Rom, med en balkong som vette över något historiskt monument, tillsammans med Isteche och Dazed, som skulle bjuda mig på en shoppingtur, följt av ett besök på safari där vi fick ta hand om lejonungar, och sedan åka berg- och dalbana, äta middag på Kött kök och bar i Uppsala, träffa George RR Martin, vinna en tävling, publicera en bok och doktorera i litteraturvetenskap, och festa hela natten i en underbar svart klänning som dolde alla mina inbillade skavanker och fick alla att vända blicken åt mitt håll. 


   
SvaraCitera