Aviseringar
Rensa alla

en person i min omgivning sa såhär idag


Lounge
Ämnesstartare

om man inte trotsar sin rädsla att göra det man önskar kommer man ångra det djupt

var rätt bra

jag vill göra massor


   
Citera
Lounge
Ämnesstartare

tror att det jobbiga med att göra det man önskar är femtio gånger lättare än känslan av att inte ha gjort det man önskat


   
SvaraCitera

mmm d är sant

har också märkt att saker jag i mina tidiga tonår gjorde, som jag trodde att jag skulle ångra för alltid, inte ångrar idag. förutom några dumma grejer kanske. men dåtidens isola bedömde ju att det var det bästa att göra just då och då ska väl inte nutidens isola lägga sig i det redan förflutna.


   
SvaraCitera

Lounge:

tror att det jobbiga med att göra det man önskar är femtio gånger lättare än känslan av att inte ha gjort det man önskat

va


   
SvaraCitera

ångrar alltid saker jag gör, så nä


   
SvaraCitera

fuck, nu ångra jag det här[sad]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:

isola bedömde ju att det var det bästa att göra just då och då ska väl inte nutidens isola lägga sig i det redan förflutna.

nä svårt att påverka det förflutna

man gjorde sitt bästa efter vad man kunde då

fet keffing:

va

kanske uttryckte mig lite luddigt.. är rätt seg

det jag menar är att om man är rädd för att exempelvis resa iväg och uppleva världen ensam, tror jag att den hemska räddkänslan är femtio gånger lindrigare än att sitta i sin trygga lägenhet i säffle och inte åka, och må dåligt över det man inte gjorde


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

kebu12:

fuck, nu ångra jag det här[sad]

neeeeeeee ta bort bort mere


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

den här tråden är ingen hjärnkirurgi men är bra att påminna sig ibland *ler**''


   
SvaraCitera

Lounge:

neeeeeeee ta bort bort mere

va?[crazy]


   
SvaraCitera

Lounge:

men är bra att påminna sig ibland *ler**''

jag håller me fast du låter som en pedofil *ler*


   
SvaraCitera

Lounge:

det jag menar är att om man är rädd för att exempelvis resa iväg och uppleva världen ensam, tror jag att den hemska räddkänslan är femtio gånger lindrigare än att sitta i sin trygga lägenhet i säffle och inte åka, och må dåligt över det man inte gjorde

Ja räddkänslan går ju iaf över till något bra förhoppningsvis. Sitter i min trygga lägenhet i säffle atm 🙁


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

kebu12:

va?[crazy]

är tydligen inte särskilt pedagogisk idag [sad]

framtidskon:

jag håller me fast du låter som en pedofil *ler*

bra **ler*

fet keffing:

Ja räddkänslan går ju iaf över till något bra förhoppningsvis. Sitter i min trygga lägenhet i säffle atm 🙁

ja, och om det inte gör det så har man iaf provat. jag med! det är tryggt så


   
SvaraCitera
mynona

Lounge:

tror att det jobbiga med att göra det man önskar är femtio gånger lättare än känslan av att inte ha gjort det man önskat

Jag håller med. Det är bättre att ångra något man gjort än något man inte gjort; för det man inte gjort kommer alltid att vara okänt, de misstag man gjort behöver man inte undra över.


   
SvaraCitera

Lounge:

bra **ler*

jag får lust att se på snoppar i webcam


   
SvaraCitera