Aviseringar
Rensa alla

En piercing relaterad fråga som har ställts 10000+ gånger.


Ämnesstartare

Men ändå så hittar jag inget på Google! Är det okay att träna (gym) efter man har piercat sig? Om inte, hur länge bör man vänta innan tränar?


   
Citera

[cute]


   
SvaraCitera

för att ha frågat så många gånger måste du varit dum som inte har frågat en piercare än om det[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bara bra om man tränar, det sätter ju igång blodcirkulationen vilket gör att det läker bättre [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå? :p va tror du skulle hända? :p den ploppar då inte ur iaf vill jag lova xD

Dold text: erkänn att du bara ville berätta att du tränar å har piercat dig? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

för att ha frågat så många gånger måste du varit dum som inte har frågat en piercare än om det[wink]

Jag menade att frågan antagligen dyker upp rätt så ofta, inte att jag har ställt den 10000+ gånger.

CharliesName:

vadå? :p va tror du skulle hända? :p den ploppar då inte ur iaf vill jag lova xD

Nej, jag tänkte att när man tränar så går det väl åt resurser och sånt för att läka musklerna efteråt.. Ungefär som att man inte ska träna när man är sjuk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ooo1ooO:

Nej, jag tänkte att när man tränar så går det väl åt resurser och sånt för att läka musklerna efteråt.. Ungefär som att man inte ska träna när man är sjuk?

jaaahaaaa, nej men det är ju inge farligt. vet inte om det läker sämre/bättre men det blir ju inge farligt av det iaf.
kanske om du fått infektion av den men oftast får man ju inte de [y]


   
SvaraCitera

Så länge den inte störs av träningen så ska det vara lugnt.

Med störs menar jag att du kommer åt den under träningen osv.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera