Aviseringar
Rensa alla

En pinsam fråga till [rolleyes]


Ämnesstartare

Vad ska man tänka på när man ska ha analsex? Jag är typ 'oskuld' (har blivit avsugen) och har testat lite saker på egenhand men tycker att det gör fruktansvärt ont [blush][sad]

Hur känns det första gången?
Vad kan man göra för att det inte ska göra så ont?
Vilken ställning är bäst första gången?

Måste man ha kondom om den andra är oskuld?

Var köper man glidmedel? Apoteket?

Kan man typ töja på ngt sätt? Alltså att man kanske inte går fullt ut eller in hihi x) första gången? Blir det bättre nästa gång då?

Kan ju vara lite bra att veta för ngn gång händer ju, hih [wink][crazy]

Jättetacksam för seriösa svar,

Pus


   
Citera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Måste man ha kondom om den andra är oskuld?

[zzz] måste man väl inte [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

måste man väl inte

Nä, okej, men det var jag som frågade x) Undrans för alla sger ju hela tiden att man ska använda kondom [blush][crazy]

Ingen som kan svara på de andra? [crazy], Pussar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Undrans för alla sger ju hela tiden att man ska använda kondom [blush][crazy]

kanske är att föredra då man aldrig vet hur mkt bakterier det kan finnas där.. o särskilt om man tänkt ha vaginalt sex efteråt så är kondom o rekommendera.. då byter man ju kondom efter analsexet o kör annan vaginalt..

fattar iof inte vrf jag säger såhär när jag är emot sex innan äktenskapet 😛 men vill väl inte att ni småbarn ska göra bort er helt 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

kanske är att föredra då man aldrig vet hur mkt bakterier det kan finnas där.. o särskilt om man tänkt ha vaginalt sex efteråt så är kondom o rekommendera.. då byter man ju kondom efter analsexet o kör annan vaginalt..

Men om man bara ska vara där bak? Han har ju ingen fitta, hihi [blush][rolleyes]

Knarko:

fattar iof inte vrf jag säger såhär när jag är emot sex innan äktenskapet 😛 men vill väl inte att ni småbarn ska göra bort er helt 😉

Hahaha [smile], Puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Han har ju ingen fitta,

OJ du kanske borde lagt in detta på homo o bisexuell forumet? 😛 iof kollade jag inte ens på det XD ehm.. asså.. ärligt talat.. jag är helt emot homosexualitet.. men ger väl samma råd där... men jag är ändå emot det [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

OJ du kanske borde lagt in detta på homo o bisexuell forumet?

Handlar ju om sex och inte läggning [confused]

Knarko:

jag är helt emot homosexualitet.. men ger väl samma råd där... men jag är ändå emot det

Ahkey, det var ju verkligen inte bra. Men så är det väl med kristna kockosbollar [rolleyes][blush][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Handlar ju om sex och inte läggning [confused]

mjo men vissa kanske blir lite förvirrade [wink]

MÅLARPENSEL:

Men så är det väl med kristna kockosbollar [rolleyes][blush][smile]

haha, hade vart emot det även om jag vart okristen 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade jag vart kille hade jag fan inte velat ha rövsex utan kondom,bakterier ffs :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

mjo men vissa kanske blir lite förvirrade

Men det var ju bara fakta..

Knarko:

haha, hade vart emot det även om jag vart okristen 😉

Ja, grattis, då du typ världens sämsta människa, hejdå,

ingen puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Ja, grattis, då du typ världens sämsta människa, hejdå,

haha.. för att man har en annan åsikt? det var ju mkt yttrandefrihet o religionsfrihet i detta landet ja [rolleyes] du kan knappast förvänta dig att alla gillar sånt som egentligen inte är naturligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

haha.. för att man har en annan åsikt? det var ju mkt yttrandefrihet o religionsfrihet i detta landet ja du kan knappast förvänta dig att alla gillar sånt som egentligen inte är naturligt

Försvinn, du äcklar mig. Dessutom var det min åsikt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

jag är helt emot homosexualitet

Varför då? Och vad ska de homosexuella göra åt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

hade jag vart kille hade jag fan inte velat ha rövsex utan kondom,bakterier ffs :S

Men som tjej tar du gärna det? [no-no]


   
SvaraCitera