Aviseringar
Rensa alla

En pinsam fråga till [rolleyes]


Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Men som tjej tar du gärna det?[no-no]

Vem har sagt att jag tar rövsex?[zzz]skulle nog inte gilla att ha sperma i röven heller,inte min dröm i livet asså.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GAGAGAGAGAGAGAGay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDrunkDuck:

Varför då? Och vad ska de homosexuella göra åt det?

emot det Gud vill, nämligen att två av OLIKA kön ska ha sex.. det finns en anledning till vrf vi är man o kvinna o inte två av samma kön.

två kvinnor lr två män kan inte få barn NATURLIGT sätt..

välja rätt frn början.. jag tror inte direkt att homosexuelitet är ngt man föds med.. med tanke på att de flesta idag bara byter till att vara ngn med det andra könet för att det motsatta könet är skit.. men sen finns det säkert de som föds som de..


   
SvaraCitera

En pinsam fråga till [blush][blush][blush] men e vi ihop???? [blush][blush][wink][wink][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

emot det Gud vill, nämligen att två av OLIKA kön ska ha sex..

Religionen har förändrats under en stor tid, förmodligen är det något präster kommit på själv då det ogillade det. Från början hade inte kristendomen mot sex heller tex...

Knarko:

två kvinnor lr två män kan inte få barn NATURLIGT sätt..

Vem har sagt att det är meningen att vi ska leva i förhållande som vi göra idag? Det kanske är meningen att vi bara ska ha öppna förhållande. Vem har sagt att det är någon mening med allt?

Knarko:

välja rätt frn början..

sexualitet är inget man väljer.

Knarko:

men sen finns det säkert de som föds som de..

Vad ska de göra då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på choklad [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDrunkDuck:

Religionen har förändrats under en stor tid, förmodligen är det något präster kommit på själv då det ogillade det

ehm står i Bibeln?.. ja den är skriven av människor men det är människor som Gud talat till vad de ska skriva.. inte deras egna tankar

TheDrunkDuck:

Från början hade inte kristendomen mot sex heller tex...

är kristendomen emot sex nu? [confused] nej.. men emot sex innan äktenskapet

TheDrunkDuck:

Vem har sagt att det är meningen att vi ska leva i förhållande som vi göra idag? Det kanske är meningen att vi bara ska ha öppna förhållande. Vem har sagt att det är någon mening med allt?

Det är därför en man lämnar sin far och mor för att leva med sin hustru, och de blir ett. 1 Mos 2:24

TheDrunkDuck:

sexualitet är inget man väljer.

min lillebrors ex sa: eftersom ingen kilel vill ha mig så tänker jag bli lesbisk.. inte ett val?[confused]

TheDrunkDuck:

Vad ska de göra då?

avstå från att ha sex med dem av samma kön tkr jag iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

emot det Gud vill, nämligen att två av OLIKA kön ska ha sex.. det finns en anledning till vrf vi är man o kvinna o inte två av samma kön.

håller med. ja tror att man kan födas med att vara de. Men de e ju något som har blivit knas, nån liten gen som har blivit fel lr nåt. för de e ju inte så det är menat från början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondiieee:

Men de e ju något som har blivit knas, nån liten gen som har blivit fel lr nåt. för de e ju inte så det är menat från början.

[y] min ungdomspastor säger så.. ngt blev fel efter syndafallet.. men dock tror jag ändå att vissa väljer det idag oxå.. men inte alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

ehm står i Bibeln?.

Biblen har förändrats , gjort mkt forskningar på detta. Man har lagt till och tagit bort material så det uppfyllt dåvarande prästernas önskemål.

Knarko:

är kristendomen emot sex nu? [confused] nej.. men emot sex innan äktenskapet

Jo i annat syfte än få barn. Jesus var jude och för den typen av jude jesus var var sex väldigt naturligt och inget förbjudet. Det är agustus som inför att sex är en synd

Knarko:

Det är därför en man lämnar sin far och mor för att leva med sin hustru, och de blir ett

Jaha om man inte tänder på henne då?

Knarko:

avstå från att ha sex med dem av samma kön tkr jag iaf

Och förbli olyckliga? Till vilken mening?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDrunkDuck:

Man har lagt till och tagit bort material så det uppfyllt dåvarande prästernas önskemål.

är du säker på det? jehpvas vittnen har iaf ändrat i den ja.. o man har översatt så många grundord har väl tagits bort, tyvärr, men då bl.a svenskan inte har alla orden i världen så blir det så

TheDrunkDuck:

Det är agustus som inför att sex är en synd

men sex är ingen synd -.- den kristna personen som tror det idag får nog allt läsa sin bibel

TheDrunkDuck:

Jaha om man inte tänder på henne då?

tror knappast man gifter sig med en man inte tänder på..

TheDrunkDuck:

Och förbli olyckliga? Till vilken mening?

så folk som inte har sex är olyckliga? [confused] jag var lycklig även om jag inte haft sex på 18 år nu.. har inte haft det på 3mån nu o jag är lycklig fortfarande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Måste man ha kondom om den andra är oskuld?

Nej, ni är ju båda killar och båda är oskuld(?), så då behövs ju inte kondom. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs "The Ultimate Guide to Anal Sex for Men" [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

min ungdomspastor säger så.. ngt blev fel efter syndafallet.. men dock tror jag ändå att vissa väljer det idag oxå.. men inte alla

jo de e ju sant framför allt bisexualitet. varför är annars typ alla j-rockare bi? Min syster är sån och hon är 13år och många utav hennes kopisar går runt å håller på med varann å säger att alla går runt å säger att dom är bisexulla bara för att deras idoler är de.[confused] Mest synd är att min puckade syster väljer att umgås med dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

har testat lite saker på egenhand men tycker att det gör fruktansvärt ont [blush][sad]

[surprised]


   
SvaraCitera