Aviseringar
Rensa alla

En revolutionerande upptäckt! [bigsmile]


Ämnesstartare

Sperma mot finnar. Testa det, ni kommer inte att ångra er! Killar, dra ett runk innan ni går och lägger er, och smörj sedan in era äckliga finnar med er sperma [y][party]


   
Citera
Ämnesetiketter

[cute]


   
SvaraCitera

Det låter lite skumt, men det fungerar verkligen! Yogi förändrade mitt liv!


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Yogi:

Sperma mot finnar.

Berätta lite om hur du kom till denna slutsats (haha!) plz!


   
SvaraCitera

Pics or stfu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Pics or stfu.

Har inga bilder på mig själv, för jag blev av med mina finnar för flera år sedan med denna metoden. Men har har flera tjejer som velat testa min sperma! [cute]

Image
Här är en tjej från min klass som ville testa. Hon blev bättre på bara en vecka! [y] Vi hade sex sen kom jag i hennes ansikte. [party]


   
SvaraCitera

Yogi:

dra ett runk innan ni går och lägger er, och smörj sedan in era äckliga finnar med er sperma

Det faktum att du provat är läskigt.

Iofs använder carolina gynning en kräm med syntetiskt spermaprotein (tror jag [shake]) så det är väl ingen helt ny upptäckt, precis [rolleyes]


   
SvaraCitera

Och nazism motverkar karies och aids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Det faktum att du provat är läskigt.

Iofs använder carolina gynning en kräm med syntetiskt spermaprotein (tror jag ) så det är väl ingen helt ny upptäckt, precis

Det var min kk som upptäckte detta faktiskt! Jag brukar alltid komma i hennes ansikte [wink]


   
SvaraCitera

Conny:

Och nazism motverkar karies och aids.

Det låter faktiskt lite vettigt,Hitler var ju en hygienfanatiker så han skulle nog tvingat alla att undersöka sig och gasa aids tarmtrollen


   
SvaraCitera

Usch [sad]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera