Aviseringar
Rensa alla

En robot på msn!!


Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

xD

...det, och det faktum att frontlinjen, om revolutionen skulle inträffa idag, skulle befolkas av popflickor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

...det, och det faktum att frontlinjen, om revolutionen skulle inträffa idag, skulle befolkas av popflickor.

Hahaha. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Hahaha. [bigsmile]

seriöst. onekligen en snygg revolution, men förmodligen rätt så ineffektiv. lite som RAF.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

seriöst. onekligen en snygg revolution, men förmodligen rätt så ineffektiv.

Är iofs ganska mycket mer än hjärndöda popflickor som har vänsteråsikter. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Är iofs ganska mycket mer än hjärndöda popflickor som har vänsteråsikter. [rolleyes]

jag är inte ute efter folk med vänsteråsikter, allt funkar. mina ideal är rätt så universella, och fascism kräver inte så omfattande argumentation för att te sig som det logiska alternativet. frågan som då kvarstår är, vem vill ligga med annat än popflickor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

jag är inte ute efter folk med vänsteråsikter, allt funkar. mina ideal är rätt så universella, och fascism kräver inte så omfattande argumentation för att te sig som det logiska alternativet. frågan som då kvarstår är, vem vill ligga med annat än popflickor?

Jaha, trodde du menade om en röd revolution skulle ske idag. [rolleyes]

Haha, jag vet ingen utom på UM som tycker fascism är ett dugg vettigt iaf. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Jaha, trodde du menade om en röd revolution skulle ske idag. [rolleyes]

BreakTheAuthority:

Haha, jag vet ingen utom på UM som tycker fascism är ett dugg vettigt iaf. [bigsmile]

jag kan inte tala för idioter, men jag vet gott om folk som sympatiserar med fascism. problemet är att begreppet är stigmatiserat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

jag kan inte tala för idioter, men jag vet gott om folk som sympatiserar med fascism.

Mjo, men å andra sidan bor du i en skog i Norrland... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Mjo, men å andra sidan bor du i en skog i Norrland... [wink]

sen så bor jag inte i norrland, heller. men om folk häromkring är förmögna att förstå poängen med fascism, är det så konstigt att göteborgare och annat drägg också skulle vara det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

sen så bor jag inte i norrland, heller. men om folk häromkring är förmögna att förstå poängen med fascism, är det så konstigt att göteborgare och annat drägg också skulle vara det?

Jag skojade, men hade faktiskt för mig att du bodde i Norrland. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Jag skojade, men hade faktiskt för mig att du bodde i Norrland. :S

jag bor i värmland för stunden, i jämnhöjd med stockholm ungefär. så knappast norrland. även om en del verkar få för sig det. men det hade inte varit mig emot, norrländska är hetare än värmländska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pratar med den 24/7[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

jag bor i värmland för stunden, i jämnhöjd med stockholm ungefär. så knappast norrland. även om en del verkar få för sig det. men det hade inte varit mig emot, norrländska är hetare än värmländska.

Haha okej. [crazy]


   
SvaraCitera

emogirl96_:

Jag vet fler robotar

Vadå har'u inga kompisar att snacka med? [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Jag sa sex typ 10 gånger till wilma@live.com och hon sa
"why dont we disscous the weather!?"
"sorry i need to take a break!"
[blush]


   
SvaraCitera