Aviseringar
Rensa alla

en rolig artikel på DN om hipsters


Ämnesstartare

internet:

värdelös artikel, det känns mest som reklam för hans bok.

Mawns:

Det roliga är att Joe Mande själv är en hipster.

hahah tänkte på er två när jag läste artikeln faktiskt :p. hoppas ni inte tar illa upp. tror det som står stämmer fast i små proptioner.

dessutom så gillar jag hipsters, dom är ofta väldigt trevliga.

tevepro:

Old artikel. JÄVLA fail-tråd.

[love][love] ditt uttalande hade varit roligare om du hade haft den där ormen som avatar, sådär självgod [crazy]. men verkar bara vara jag som bryr mig om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

hahah tänkte på er två när jag läste artikeln faktiskt :p. hoppas ni inte tar illa upp. tror det som står stämmer fast i små proptioner.

Internet blev skitledsen när jag sa att han var en hipster, men jag tror att han kommit till insikt nu. Han såg helt förkrossad ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Skummade igenom artikeln men har ändå ingen aning om vad fan en "hipster" är


   
SvaraCitera

retsti:

hahah tänkte på er två när jag läste artikeln faktiskt :p. hoppas ni inte tar illa upp. tror det som står stämmer fast i små proptioner.

Mawns:

Internet blev skitledsen när jag sa att han var en hipster, men jag tror att han kommit till insikt nu. Han såg helt förkrossad ut!

fick en personlig kris. hatar ju steve aoki och sån där skit jag alltid förknippat termen "hipster" med. hatar också konsumtion fast det enda jag gör är att konsumera.

life sux fuck hell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trosor ju?[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

fick en personlig kris.

Märkte det, stackare [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hipster-bullshit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:

Subkulturer har vanligtvis en politisk agenda, men hipsters verkar undvika all form av politiskt engagemang. Vad beror det på tror du?

lol. alla på södermalm är miljöpartister [crazy]


   
SvaraCitera