Aviseringar
Rensa alla

En rolig funderare.


Ämnesstartare

Vad hade ni gjort om erat barn växte upp till en platinablond liten flicka med idomin på läpparna och som spelade dum i huvudet för att haffa killar? [bigsmile]

IMG_4846.JPG


   
Citera
Ämnesstartare

Alltid viljat knulla en sån, så hade antagligen knullat henne[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle inte hända. min dotter skulle få en bra uppväxt och om hon inte följde mina regler skulle det få konsekvenser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avsagt mig faderskapet ... tur man aldrig kommer råka ut för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fritzla na kanske... [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag frågade min mamma nåt sånt, och hon sa "men ni är ju våra barn".
Det beror väl på uppväxten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle säga åt henne att regga sig på um
och hållt henne isolerad hela tiden så att hon aldrig hade fått gå ut.


   
SvaraCitera

soimpolite:

skulle inte hända. min dotter skulle få en bra uppväxt och om hon inte följde mina regler skulle det få konsekvenser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hedersmord [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

och om hon inte följde mina regler skulle det få konsekvenser.

Image

konsekvenser? låter mysigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

konsekvenser? låter mysigt...

man ska inte komma med tomma straff. då följer inte barnen reglerna för de fattar att inget ändå händer. clever kidzz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

man ska inte komma med tomma straff. då följer inte barnen reglerna för de fattar att inget ändå händer. clever kidzz

det viktiga är att barn känner sig älskade oavsett om de gör rätt eller fel. annars lär de få prestationsångest i framtiden. sen kan du även om du tror att dina barn kommer bli helt perfekta tvingas inse att det inte är så lätt. Man är inte ensam att uppfostra sina barn som förälder, deras omgivning, allt påverkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

sen kan du även om du tror att dina barn kommer bli helt perfekta tvingas inse att det inte är så lätt.

Jag hade ju älskat henne - det är ju liksom min unge - men ärligt talat... Jag hade blivit grymt besviken och chockad. Hoppas den lilla hemska och inavlade trenden med för mycket idomin på läpparna hinner försvinna tills dess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Fritzla na kanske...

suck, jag skulle ju skriva det. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omöjligt.


   
SvaraCitera