Aviseringar
Rensa alla

En sexig kväll med Kissie (Kissie fan-fiction)


Ämnesstartare

Detta är en fan fiction novell om min idol Kissie, det har tyvärr inte hänt på riktigt så tro inte det (skriver detta så att Kissie inte polisanmäler mig eller nåt).

Robert hade läst Kissies blogg och blev lika kåt varje gång. Han var en av alla de tusentals män som ständigt får bånge av Kissies snygga ansikte, och tanken på att pumpa hennes späda rumpa fylld med ofödda spädbarn!

Han runkade hårt och kraftigt till bloggen och inläggen om hur Anna Anka är en förebild och hur hon gjorde uggisar moderna.

Men så läste han ett inlägg av Kissie, som löd "Jag vet värsta nya klubben på stureplan, den heter "kåta gåsen", en liten fågel viskar att jag kanske finns där ikväll mellan 8 och ?... ;D".

Han greppade tag i kuken och klädde på sig, mot stureplan!

När han kom inte på kåta gåsen var det smockfyld, och fylld med miljontals tjejer som såg likadana ut som Kissie. Men sen så såg han henne, sitandes ensam i ett hörn. Hon såg så blyg och oskyldig ut.

Robert gick fram till henne och sa "Tjenna babe, ska vi lämna det här skitstället och köra lite hemma hos mig?". Han hade backslick och pratade med sliskig röst.

Kissie verkade sur för att hon inte fick tillräckligt med uppmärksamhet, så hon följde med Robert. De kom in i hans lägenhet, och började genast kyssas pasionerat. Hennes tunga var sträv och hårig, likt en ruggig matta!

Robert la henne på soffan och drog ner hennes trosor, han fick fram sin kuk och började pumpa Kissie som stönade av välbehag. Sen kom Robert på... preventivmedel!

"Du Kissie... jag tog inte på en kondom, du äter väll p-piller?"

Kissie log mot honom.

"Det är lugnt. Du behöver ingen kondom... jag har redan AIDS!"


   
Citera
Ämnesstartare

Gillar att hon är såpass självisk när det kommer till preventivmedel, tror du förstår dej på kissie ganska bra! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VRF SKRIVR INGN OM SIN HETA NATT MEED POSTORDERHORAN FÖR??!?!?? :(((((((((((((((((((((((((((((((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

POSTORDERHORAN FÖR?

Vill du det? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Vill du det?

M görre, nuuuuuu [wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

M görre, nuuuuuu

Emilia satt som vanligt framför datorn och klickade runt på Internet, det var sent på kvällen, oktober. Mörkret hade sedan länge slutit sig som en mur kring huset och stjärnorna kunde svagt anas genom fönstret. Det enda som lyste upp hennes sovrum var ljuset från laptopen som hon satt med i knät, uppkrupen i sängen, och ljuset från tv:n som flimrade från vardagsrummet. Där satt hennes pojkvän och halvsov i soffan till någon gammal repris av någon tv-serie hon inte kunde namnet på. Hon drog filten tätare omkring sig, det blåste ute och vinden ven i fönstren. Hon kunde tydligt se de mörka trädkronorna avteckna sig mot den djupblå himlen och hur de vajade i vinden.

Så klickade Emilia upp en sida hon aldrig sett förut, postorderhoran hette sidan. Hennes nyfikenhet tog överhanden, en snygg ung tonårstjej poserade på första sidan. Hon klickade vidare och såg den ena bilden efter den andra. Känslan inom henne var kluven, hon avskydde det hon såg, men kunde ändå inte låta bli att se mer. Bild efter bild flimrade förbi på en liten ung tjej i den ena sexiga ställningen efter den andra. Vissa med kläder på, andra utan, och det var de senare bilderna hon stannade och tittade lite extra på.

Emilia sneglade ut mot vardagsrummet, där hade hennes kille somnat i soffan och en elak tanke började sakta men säkert formas i hennes huvud. Hon fyllde i ett litet kontaktformulär, fyllde i sitt namn och adress och undrade om postorderhoran kunde komma hem dit direkt. Sedan klickade hon på skicka. Hon satt försjunken med skräckblandad förtjusning i kroppen och stirrade på en bild där postorderhoran gränslade någons ansikte. Ansiktet var utsuddat på den hon gränslade, men inte på postorderhoran. Hennes ansiktsutryck, hon verkade njuta, på ett sätt som var helt obeskrivligt.

Emilia väcktes ur sin trance av att det plingade till i datorn, hon hade fått mail, i mailet stod det bara två ord. Två ord som paralyserade henne för ett kort ögonblick. "tio min", det var allt. Hon ryckte till, ställde ifrån sig datorn och sprang ut och letade i en låda i hallen. Hon sneglade på pojkvännen, han sov djupt i soffan, iförd bara sina kalsonger. Hon fick fram ett par leksaks-handbojor som hennes syskonbarn glömt kvar när de lekt polis och tjuv några veckor tidigare.

Försiktigt låste hon fast pojkvännens ena hand, han rörde sig lätt, men vaknade inte. Hon drog därefter handbojorna mellan några spjälor i soffans armstöd och låste fast pojkvännens andra hand på samma sätt. Han låg och sov, nu med armarna över huvudet. Fascinerat studerade hon vad hon precis lyckats med, men om han vaknade, skulle han kunna sparka sig fri. Hon sprang ut i hallen igen och hämtade rep, virade det runt pojkvännens ena fot några varv, knöt ett par knutar strax över fotknölen, trädde igenom spjälorna vid andra armstödet och knöt runt den foten också. Hon tittade upp, men han sov, djupt.

Plötsligt hördes fotsteg utanför, panik! Hon kastade sig mot ytterdörren och lyckades få upp den precis innan postorderhoran ringde på dörren. Där stod hon, ung, kåt och villig. Emilia satte upp ett finger för munnen för att signalera åt postorderhoran att vara tyst. Sedan vinkade hon in henne med en huvudrörelse. Postorderhoran signalerade med fingrarna, pengar, pengar först. Emilia började rota i pojkvännens jackfickor, hittade hans plånbok och tog fram en femhundring och några hundralappar. Räckte det? Hon tittade ängsligt på postorderhoran som girigt stoppade sedlarna i sin handväska.

Postorderhoran tog av sig sin tjocka kappa och visade sig vara helt naken under. Emilia gick in i vardagsrummet, tätt följd av postorderhoran, hon nickade lätt mot sin pojkvän. Postorderhoran tittade, pekade på fötterna och visade med händerna att de inte satt åt tillräckligt. Hon lossade ena foten, signalerade till Emilia att hjälpa till och tillsammans drog de tag i pojkvännens fötter så att han spändes ut bättre. Därefter började Postorderhoran knyta fast foten igen, men nu hade pojkvännen vaknat. Först tittade han bara upp, för sent insåg han vad som höll på att hända. Postorderhoran och Emilia hjälptes åt att spänna fast honom så att han inte skulle kunna få någon kraft för att slita sig.

Emilia och Postorderhoran utbytte gillande blickar, Postorderhoran tog initiativet, hon satte sig gränsle över pojkvännens ben och drog oförsiktigt ned hans kalsonger...

...

ne, jag orkar inte fortsätta... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

ne, jag orkar inte fortsätta... [wink]

Du förstörde just min dag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

ne, jag orkar inte fortsätta

[blush]
<333333333333333333333333333333333333333333333333333333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Du förstörde just min dag!

vf? [tard]

Postorderhoran:

[blush]

ska jag fortsätta? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Du förstörde just min dag!

Även du kan beställa POH idag, ring ... [wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

ska jag fortsätta?

MINNS INGET FRON DENN KVELLEN
TAKSAM OM DU LEMNAR DIN ÅTERBERETTELSE VA ;))))))))))))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

När han kom inte på kåta gåsen

McLuver:

sitandes

McLuver:

pasionerat

[no-no][no-no]

I övrigt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

I övrigt bra.

Ärligt, kvalitén på sexnovellerna på UM är faktiskt usla 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

ring

nummer? [surprised]

Postorderhoran:

ÅTERBERETTELSE

stavning? men visst, här kommer den:

Emilia såg storögt på, pojkvännen i soffan var fortfarande för borta för att helt riktigt inse vad som höll på att hända. Postorderhoran smekte försiktigt insidan av låren, hon rörde sig mjukt över pungen och tog tag om roten av kuken. Den var fortfarande slak. Hon såg upp mot Emilia, sedan mot pojkvännen och log djävulskt. Han började andas allt häftigare av skräckblandad upphetsning. Kuken styvnade medan postorderdoran långsamt kysste den, om och om igen, från ollonet ned till pungen. Hon smakade på toppen av ollonet, retades med tungan längs strängen ned från ollonet. Ganska snart stod kuken av sig själv och postorderhoran kunde börja munknulla honom där han låg.

Hon höll på någon minut, medan Emilia kom på sig själv med att stå och smeka sig, uppkåtad av det hon såg. Plötsligt slutade hon att suga, pojkvännen som låg och stönade tittade upp. Han försökte lyfta handen för att ta tag i huvudet på postorderhoran, men handbojorna tog emot. Postorderhoran log elakt, slickade långsamt på ollonet och pojkvännen ryckte några gånger med armen, förgäves. Han var helt utlämnad till de två unga tjejerna i rummet.

Postorderhoran tittade på Emilia och pekade på den styva kuken, hon beordrade Emilia att gränsla sin pojkvän. Emilia satte sig över den styva kuken och våt som hon var gled den lätt in i hennes fitta. Sedan satte sig postorderhoran gränsle över pojkvännens ansikte, hon lät sitt anus pressas mot hans näsa och böjde sig framåt så att klittan hamnade mitt för hans läppar. Slicka stönade hon fram. Ingenting hände. Slicka då stönade hon uppkåtat och gned med blygdläpparna över hans mun, då började han försiktigt smaka på hennes klitta.

Postorderhoran gav till ett högt stön när hans tunga letade sig fram till och mötte hennes klitta. Hon pressade sig framåt, så hårt och långt att hon slog i Emilia som satt och guppade upp och ned på kuken. Postorderhoran var helt besatt av kåthet och Emilia kom fullständigt av sig, hon slutade rida och mötte postorderhorans glansiga blick. Kuuuuk, stönade postorderhoran fram, ge mig! Hon knuffade bort Emilia och tog över hennes plats, gränslandes den styva kuken. Hon red upp och ned, helt vild, tog tag i håret på Emilia och beordrade henne att ta hennes plats. Emilia snubblade fumligt fram, men lyckades gränsla ansiktet på sin pojkvän. Hon visste knappt vad hon skulle göra, sånt här hade hon aldrig gjort förut. Emilia sjönk ner och såg hur postorderhoran pressade sig hårt mot pojkvännen, postorderhorans ögon var helt dimmiga. Hon böjde huvudet bakåt där hon red och stönade ut en lång orgasm. Emilia kunde höra någon stöna fram något under henne också, och såg på rörelserna på sin pojkvän hur han sprutade postorderhoran full med sperma. Samtidigt pressade han sin tunga hårt mot hennes klitta och utan att förstå hur det gick till så blev det för mycket för henne med. Hon kom, en orgasm starkare än hon någonsin känt sköljde igenom henne.

De satt kvar och tittade på varandra någon minut, Emilia och postorderhoran. Det var bara högst en halvmeter mellan dem. Plötsligt reste sig postorderhoran upp, sperman rann ur henne när hon vinglade fram över vardagsrumsgolvet. Hon tog på sig sin kappa, sina pumps och försvann ut i höstnatten. Emilia hörde aldrig mer något ifrån henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

här kommer den

[bigsmile]


   
SvaraCitera