Aviseringar
Rensa alla

En slags ring..


Ämnesstartare

Shit.... stackarn [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det är "tyfusringen" som man kallar den, det kan bli JÄTTEALVARLIGT

Satan, min morfar fick det i sina äldre år, om vi säger såhär så fick han gå runt med en plastpåse i sina restervarande dagar. Kan ju hoppas att tekniken utvecklats så mkt att man kan rädda iaf en del av "stången" nu :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag e 16.kan jag få det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som tur är så är jobbar min mamma på vårdcentralen så jag visade och förklarde för henne så sa hon att jag inte ska oroa mig alls för hon har aldrig hört talas om det och om det ändras eller kliar eller någoting ska jag gå till UM,så förhoppningsvis händer inget mer,blev bara lite pinsamt samtal med mamma[wink]


   
SvaraCitera

Aight1:

för hon har aldrig hört talas om det

[tard]
Seriöst?

Lustigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aight1:

Som tur är så är jobbar min mamma på vårdcentralen

haha lalalalal afterblajwen 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså hittar det inte någonstans på google heller,fan skicka en länk:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriöst man kan få kuken avhuggen om man inte ber någon att slicka på den innan det är försent!


   
SvaraCitera

danielmelle:

seriöst man kan få kuken avhuggen om man inte ber någon att slicka på den innan det är försent!

Eh, va? :S Du vet ingenting om tyfusring va? Man bör omedelbart gå till en läkare för att ev avlägsna det infekterade området. Huskurer fungerar inte, jag och min expojkvän testade att behandla med te-påsar och olika örtblandningar men det blev ändå att han fick avlägsna en bit. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

danielmelle:

seriöst man kan få kuken avhuggen om man inte ber någon att slicka på den innan det är försent!

Hör du inte själv hur idiotisk du låter?


   
SvaraCitera

Aight1:

Hör du inte själv hur idiotisk du låter?

[y]


   
SvaraCitera

Troligen är det inget att oroa sig för. De är bara ett märke eller något liknande, precis som om man kan få leverfläckar lite varsomhelst. Gå till UM om den växer eller om det kliar.

Btw, de andra som har svarat är inte allvarliga.


   
SvaraCitera

Hahaha


   
SvaraCitera

satanist:

Aids!

Akta så du inte får varning.. [blush]


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Akta så du inte får varning..

Nää, mig ger man aldrig varningar. Tror jag [blush]


   
SvaraCitera