Aviseringar
Rensa alla

En stark resa


Ämnesstartare

Finns det någon tråd om Morgan & Ola-Conny? Bör finnas iaf 🙂

för jag undrar vad ni tycker om dem.. Jag tycker iaf om dem 🙂 men tycker synd om dem också, tror att det finns mycket jobbigt under ytan osv.

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar ibland hur mycket de gör sig till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker om dom. morgan verkar lite seg men tycker om honom ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte de gör sig till så mycket... Känns ju mer som att de anstränger sig för att vara Normala men misslyckas gång på gång.

passe aro : undrar ibland hur mycket de gör sig till

aa, tror han är bra på sina grejer 🙂

ennie: jag tycker om dom. morgan verkar lite seg men tycker om honom ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker de e rätt underhållande att kolla på faktiskt. Sjukt hur låga krav man har på underhållning egentligen ...

minns de första ullaredavsnittet jag såg, kanske var det första som fanns nu när jag tänker efter. Mådde stört dåligt när de filmade morgan i sitt hus, grillandes på baksidan samtidigt som han berättade att han kanske inte har ett så bra liv nu, men nästa blir säkert bra. Eller något i den stilen .. usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Tror inte de gör sig till så mycket... Känns ju mer som att de anstränger sig för att vara Normala men misslyckas gång på gång.

hahaMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det där är att ha ganska höga krav, på ett sätt, eftersom att det verkar passa en del och inte andra. "Sveriges roligaste klipp" är ett bättre exempel på låga krav när det kommer till underhållningsmaterial, tycker jag

kennyman: tycker de e rätt underhållande att kolla på faktiskt. Sjukt hur låga krav man har på underhållning egentligen ...

kennyman: usch

Har inte sett just det (tack gode Gud för det) men kan tänka mig hur hemskt det var. Tycker så synd om dem men glad över att de inte verkar vara känslosamma, de verkar istället kunna hantera eventuella sorger mm.


   
SvaraCitera
Lounge

ja det är ett rätt roligt program. men skiner tydligt igenom hur pass redigerat det är, om man kollar på programmet två gånger märker man ofta hur samma ljudklipp sätts in på olika ställen, de klipper så det ska bli skojjigt osv. tror inte ett skvatt på att de är likadana IRL, eller tja, tror att de är lika bra gossar men inte lika bakom flötet som serien får dem att framstå som. men då både morgan och ola conny säkerligen tjänar en stor hacka på det och är nöjda med det så är det ju ömsesidigt. ett roligt, vinklat, program!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
Tycker det där är att ha ganska höga krav, på ett sätt, eftersom att det verkar passa en del och inte andra. "Sveriges roligaste klipp" är ett bättre exempel på låga krav när det kommer till underhållningsmaterial, tycker jag

fast att se en ganska långsam morgan bre en macka ännu långsammare e rätt låga krav endå ... 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att  det är rätt komiskt med deras engelska och tafatthet. De är så gulliga. Men det är ledsamt att programmet går ut på att håna dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ne, tycker inte det... Jag gillar att skratta åt folk, hehe, men å andra sidan handlar inte hela programmet om Morgan och hans sätt att bre mackor på.

kennyman: fast att se en ganska långsam morgan bre en macka ännu långsammare e rätt låga krav endå ... 😉

Jo, tycker också det är lite ledsamt på så sätt men de verkar ju inte ha något emot att underhålla oss. De har självmant gått med på en andra säsong och de tjänar säkert en massa på det 🙂 tror inte de mår bättre utan programmet, ärligt talat.

isola: Tycker att  det är rätt komiskt med deras engelska och tafatthet. De är så gulliga. Men det är ledsamt att programmet går ut på att håna dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart de klippt ihop en massa, tycker inte man behöver vara extra uppmärksam för att lägga märke till det.Själv tror jag att de är sådär i det verkliga livet. Tror knappast  att Morgan är mindre stel eller att Ola~ är på ett annat sätt. De båda verkar heller inte vara särskilt duktiga på att improvisera eller skådespela.håller med=)

Lounge: ja det är ett rätt roligt program. men skiner tydligt igenom hur pass redigerat det är, om man kollar på programmet två gånger märker man ofta hur samma ljudklipp sätts in på olika ställen, de klipper så det ska bli skojjigt osv. tror inte ett skvatt på att de är likadana IRL, eller tja, tror att de är lika bra gossar men inte lika bakom flötet som serien får dem att framstå som. men då både morgan och ola conny säkerligen tjänar en stor hacka på det och är nöjda med det så är det ju ömsesidigt. ett roligt, vinklat, program!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
Ne, tycker inte det... Jag gillar att skratta åt folk, hehe, men å andra sidan handlar inte hela programmet om Morgan och hans sätt att bre mackor på.

tycker inte vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att de gör sig till till en hög grad.

Inte funnit dem speciellt underhållande, men har inte heller sett mer än en mycket liten del, så dömer ej ut dem än.


   
SvaraCitera