Aviseringar
Rensa alla

En stilla undran


Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Tydligen så gör det det.

Tycker hon ja, men ingen annan. Värdelösa trolls åsikter räknas inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albatross:

Att det bara finns gör väl ingenting?

Det varierar ju uppenbarligen från person till person. När jag råkade stöta på det fick jag en obehaglig känsla. Det kändes som att "han finns kvar" och det har ingen positiv inverkan på mig. Han har lämnat det här stället nu. Det känns helt enkelt obehagligt att det finns ett registrerat konto som ingen kan gå in på och människor skulle kunna hacka sig in på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Det som hänt har hänt, att ta bort alla bevis på hans existens på sidan ändrar inget

Eh, har jag sagt ngt om att en avregistrering av ett konto till en död människa skulle ändra någonting? Skulle likaså gärna kunna vända på det. Ändrar det någonting att ha det kvar? Nej, självklart inte.

Pappbox:

På vilket sätt då om jag får fråga?

Mhm, fråga Hando det. Just därför jag skrev det. Förstår inte heller vad en avregistrering av ett konto har med respekt att göra. Jag skrev tom med all respekt. Och jag har all respekt för honom.


   
SvaraCitera

NEMO:

Nej, självklart inte.

Varför ta bort det om det inget förändrar?
Låt minnet av honom finnas kvar på sidan för det är nya som kommer in och kan då få reda på vem han var

NEMO:

Mhm, fråga Hando det. Just därför jag skrev det

Du skrev att det skulle vara respektlöst att ha det kvar, motsatt mot vad han tyckte
jag frågade vad du grundar det på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Det varierar ju uppenbarligen från person till person. När jag råkade stöta på det fick jag en obehaglig känsla. Det kändes som att "han finns kvar" och det har ingen positiv inverkan på mig.

Nehepp, men nu är du den enda som inte tycker om att kontot finns kvar och du fattar väl själv att man inte kan ta hänsyn till en enskild användares åsikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Varför ta bort det om det inget förändrar?

NEMO:

När jag råkade stöta på det fick jag en obehaglig känsla.

Pappbox:

Låt minnet av honom finnas kvar på sidan för det är nya som kommer in och kan då få reda på vem han var

Kan de även om han inte är reggad.

Pappbox:

Du skrev att det skulle vara respektlöst att ha det kvar, motsatt mot vad han tyckte
jag frågade vad du grundar det på

Läste du inte vad jag skrev?

Och vad leder det här? Jag har klargjort vad jag tycker, varför ifrågasätta? Du kan inte ändra på vad jag tycker. Trams.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albatross:

Nehepp, men nu är du den enda som inte tycker om att kontot finns kvar och du fattar väl själv att man inte kan ta hänsyn till en enskild användares åsikt?

Ja och då ska det såklart vara kvar. Men iom att jag känner så kanske jag trodde att andra tyckte det, därför skapade jag en tråd om det. Sedan om du vill hacka för att du anser att jag är ett "troll". Fine. Men jag tar verkligen inte tillbaka något jag skrivit och jag tycker det är lågt att ni håller på. Precis som att det var onaturligt att jag känner på ett vis och ni på ett annat. Du förstår väl att alla människor inte känner likadant inför saker?


   
SvaraCitera

NEMO:

varför ifrågasätta?

För att jag inte håller med antagligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Precis som att det var onaturligt att jag känner på ett vis och ni på ett annat. Du förstår väl att alla människor inte känner likadant inför saker?

Med tanke på nivån på din seriositet tar jag inget du skriver alltför allvarligt.


   
SvaraCitera

FAN VA TRÅDAR DU GÖR! DU HAR FAN LIKA MÅNGA TRÅDAR SOM JAG HAR INLÄGG SNART! [mad]


   
SvaraCitera

NEMO:

Tycker bara det är obehagligt att den är kvar och förstår inte riktigt varför den är det.

jag har mailat någon adminsnubbe och bett dem att den ska vara kvar med att göra den till någon form av minneslund eller nått (sånt som finns på lunar) så att han får vara kvar men att det på något sätt markeras att han inte finns mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

FAN VA TRÅDAR DU GÖR! DU HAR FAN LIKA MÅNGA TRÅDAR SOM JAG HAR INLÄGG SNART!

Jag har oftast över 40 comments när jag loggar in också, orkar inte svara på allt. Med andra ord kommer det alltid något negativit med det roliga.

Emellertid kunde du väl påpekat det i en annan tråd om jag nu skapat så många [rolleyes]

Albatross:

Med tanke på nivån på din seriositet tar jag inget du skriver alltför allvarligt.

Jag tror det framgår ganska bra av inlägget att det är seriöst. Skulle aldrig få för mig att skämta om det här, men fine tro du det. Men jag gissar på att det svaret mer var ett icke-svar då du gjort en felaktig bedömning och inte hade någon bättre respons att komma med.

Dock tycker jag att det är tråkigt att sånt ska behöva dyka upp i en tråd med så pass känsligt ämne.

Pappbox:

För att jag inte håller med antagligen?

Det går inte ihop. Du kan ha andra känslor. Men det gör inte mina känslor felaktiga.

Labolisa:

jag har mailat någon adminsnubbe och bett dem att den ska vara kvar med att göra den till någon form av minneslund eller nått (sånt som finns på lunar) så att han får vara kvar men att det på något sätt markeras att han inte finns mer.

Det låter som en bra lösning! Det kändes bara så konstigt att hans presentation och allt stod kvar precis som att han finns här, det gav bara någon obehaglig känsla. Men jag verkar uppenbarligen vara ensam om det [rolleyes]


   
SvaraCitera

NEMO:

[rolleyes]

Jag ska påpeka i alla dina trådar [mad]


   
SvaraCitera

NEMO:

Det går inte ihop. Du kan ha andra känslor. Men det gör inte mina känslor felaktiga.

Jag har inte rätt att motargumentera mot dina känslor, alltså är mina känslor över det hela fel?
dubbelmoral...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker Dhagor ska vara kvar, så man kan gå tillbaka och kolla..

Du däremot, Nemo, dig tar vi bort tycker jag.


   
SvaraCitera