Aviseringar
Rensa alla

En stilla undran


Ämnesstartare

Hej. Jag har under de senaste 2 åren varit i en relation med regelbundet trist sex. Samma rutiner, inga utsvävningar och så vidare. Nu som nybliven singel känner jag mig nästan som en oskuld igen. Varje tillfälle fylls av krav och prestations ångest.

En sak jag undrar väldigt mycket över, och det kanske är jätteindividuellt, var är det standard "att komma"? Både under sex och oralsex.

Har aldrig besökt den här sidan tidigare, men ni tycks ju hjälpa varandra med även de minsta av saker. Skulle uppskattas jätte mycket!


   
Citera

luke_robitaille:

ni tycks ju hjälpa varandra med även de minsta av saker.

[bigsmile]

luke_robitaille:

var är det standard "att komma"?

hennes ansikte


   
SvaraCitera

fråga henne var hon vill att du ska komma
Finns inget standard inom sex


   
SvaraCitera

luke_robitaille:

Har aldrig besökt den här sidan tidigare, men ni tycks ju hjälpa varandra med även de minsta av saker. Skulle uppskattas jätte mycket!

Sex gurun här, kolla på meddelandet jag skickade dig, hupp hupp, allt löser sig min vän


   
SvaraCitera

Finska rycket
Förklaring: När en man har sex med en kvinna utan kondom och drar ut sin lem med ett ryck precis innan han kommer i syfte att inte göra henne med barn. Detta är ett prisvärt sätt att ha sex utan att ge utrymme för förökning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Finska rycket
Förklaring: När en man har sex med en kvinna utan kondom och drar ut sin lem med ett ryck precis innan han kommer i syfte att inte göra henne med barn. Detta är ett prisvärt sätt att ha sex utan att ge utrymme för förökning.

Men var ska jag förväntas lägga satsen då?


   
SvaraCitera

luke_robitaille:

Men var ska jag förväntas lägga satsen då?

magtrakten vore det mest praktiska.


   
SvaraCitera

JoElite:

Sex gurun här

du har ju sj sagt att du nt schtekt sedan du var 18 [no-no]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

du har ju sj sagt att du nt schtekt sedan du var 18 [no-no]

Jag har inte haft sex sen jag var typ 13 eller 14..
😛
Jag sa troligen fel.
men inte sex sen jag var 18 e ju inte så dåligt för en som precis fyllt 19


   
SvaraCitera

gör en strawberry cheescake ddu vet när man kommer henne i näsan och sen slår henne i ansiktet så det vita och röda rinner ut och ser ut som en jordgubstårta osv [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

hahahah jag dör


   
SvaraCitera

luke_robitaille:

En sak jag undrar väldigt mycket över, och det kanske är jätteindividuellt, var är det standard "att komma"?

Har ej upplevt en standard. Varit olika med alla de jag varit med, även från gång till gång med samma.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

råga henne var hon vill att du ska komma
Finns inget standard inom sex


   
SvaraCitera

Nu kanske det här kan komma som en chock, men det är ganska individuellt beroende på tjej. Men MEN som standard kan du ha följande

Blondiner - Du får kommer mer eller mindre var du vill. Helst ansiktet dock. Lite hett förnedrande så där. Fråga inte, det förstör allt. ALLT.
Brunetter - Samma, princip. Men skulle säga att de föredrar munnen framför ansiktet. Men det kan skilja sig.
Rödhåriga - Denna grupp är då den som skiljer sig mest från övriga grupper. Dom föredrar att du kommer, håll i dig nu,
Vit/gråhåriga - Dom föredrar den gamla hederliga fittan.
Färgat hår - Dom föredrar vad som i folkmun brukar kallas "space docking" och det är riktigt jävla osmakligt för samtliga parter, fast det kanske inte är så svårt att föreställa ;S

Så enjoy and be safe now, bro [y]


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera