Aviseringar
Rensa alla

En stor fundering


bitch
Ämnesstartare

Hejsan ! har träffat en kille som är typ 22 år men det är så svårt att lära känna han efter som att jag är 15 år och mina förädrar vill veta vart jag går men jag tycker att det är lite pinsamt att berätta att jag ska gå till en 22 åring kille, jag tror nog att dom skulle säga nej att jag inte fick gå ditt vet inte riktigt hur jag ska göra för att lära känna han plus på att berätta för mina föräldrar .. kan jag få lite hjälp vad jag ska göra 🙂 tack för mig ! 


   
Citera

Varför vill du lära känna en typ 22 årig kille?


   
SvaraCitera
bitch
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Varför vill du lära känna en typ 22 årig kille?

så svårt att förklara hehe :/ 


   
SvaraCitera

bitch:

så svårt att förklara hehe :/ 

Du är ung och kommer snart ångra dig, lägg inte ner någon möda på det, rekommenderar jag


   
SvaraCitera
bitch
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Du är ung och kommer snart ångra dig, lägg inte ner någon möda på det, rekommenderar jag

men hur ska jag säga till han att jag inte kan va med han och inte ens lära känna han?  :/ han kommer ju fråga varför  :/ 


   
SvaraCitera
Bakric

Enda anledningen för en 22-årig kille att vara ihop med en femtonåring är att han är socialt missanpassad och inte kan få murva av sin egen årgång (alternativt att du är otroligt mogen för din ålder, men tyvärr är det sällan det är så...) och därav måste ragga yngre tjejer med sin "höga" ålder som handikappsmedel.

Ja, han kommer förmodligen fråga varför, men fråga helt enkelt varför han inte säker tjejer i sin egen ålder. Har du åtminstone ett litet uns av kritiskt tankesätt så torde hans svar på den frågan säga det mesta.
Skulle gissa att han svarar något i stil med att "du är mogen för din ålder" då det är drömmer för varje femtonåring att få höra, men jag kan ju förstås ha fel.


   
SvaraCitera

bitch:

men hur ska jag säga till han att jag inte kan va med han och inte ens lära känna han?  :/ han kommer ju fråga varför  :/ 

Om han frågar varför kan du väl säga sanningen? Att han är för gammal för dig. Eller känner du att det inte finns en anledning?

Om jag hade varit en man så hade jag förstått dig om du sa att anledningen var att du är för ung. Sedan kan jag verkligen inte förstå vad en 22årig man har för intresse med en 15årig tjej. Dessa olika åldrar är som separata världar.


   
SvaraCitera
bitch
Ämnesstartare

staymob:

Om han frågar varför kan du väl säga sanningen? Att han är för gammal för dig. Eller känner du att det inte finns en anledning?

Om jag hade varit en man så hade jag förstått dig om du sa att anledningen var att du är för ung. Sedan kan jag verkligen inte förstå vad en 22årig man har för intresse med en 15årig tjej. Lär ju vara som att man leva i två helt separata världar.

okeej tack för hjälpen 🙂


   
SvaraCitera
bitch
Ämnesstartare

staymob:

Om han frågar varför kan du väl säga sanningen? Att han är för gammal för dig. Eller känner du att det inte finns en anledning?

Om jag hade varit en man så hade jag förstått dig om du sa att anledningen var att du är för ung. Sedan kan jag verkligen inte förstå vad en 22årig man har för intresse med en 15årig tjej. Dessa olika åldrar är som separata världar.

Tack för hjälpen 🙂


   
SvaraCitera