Aviseringar
Rensa alla

en stor jävla modell av dödsstjärnan i taket?


Ämnesstartare

tänk dig att du kommer in i vardagsrummet. i taket sitter en enorm kopia av dödsstjärnan, perfekt modellerad och skalenlig. vid väl valda tillfällen så kommer det häftiga scifi-ljud och en riktigt kraftig grön, pulserande laser avfyras (komplett med ljudeffekter) på ett mycket dramatiskt sätt mot någon väl vald planetmodell i rummet. vore detta inte det mest banbrytande och fantastiska som någonsin hänt heminredningsindustrin?

mediakatt ställer sig skeptisk, rentav extremt negativ, men jag tror att hon överreagerar. jag menar, det skulle innebära minst sju extra terraawesome till vår lägenhet.

andra långtgående planer är en ceiling cat som skjuter laser genom ögonen, men den är vi mer överens om. kan det tänkas en episk strid mellan dödsstjärnan och ceiling cat? jag ser potential!


   
Citera
Ämnesstartare

mörknäs:

nej [mad] (Du röstade på detta alternativ)

Tänker inte sova i samma rum som något som skjuter laser [mad] Släpp idén innan vi spenderar resten av veckan med att se dystopiska robotfilmer som går ut på maskiner som dödar sina uppfinnare.

Vill inte hamna på d​en här listan. [sad]


   
SvaraCitera

Ahapp... om du inte skyndar dig så kanske någon hinner sno åt sig din idé...

sewn e dy fätt köd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enormt smaklöst, skulle absolut inte passa in bland mina gustavianska stolar och servisen från Konglige Dansk. Men att byta ut kristallkronan skulle onekligen vara en intressant metod för att få tråkiga middagsgäster att trilla av stolen, eller åtminstone stirra på något annat än min urringning. Mycket praktiskt, när jag tänker efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

kristallkronan

Fast kristallkronor är ju också något av det mest smaklösa som finns i lampväg. Inte fullt så illa som en jävla dödsstjärna, men fortfarande riktigt illa.

Samt, varför i helvete serverar du middag i vardagsrum för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Samt, varför i helvete serverar du middag i vardagsrum för?

[wink]

Det gör jag inte. Faktum är att jag inte har något vardagsrum att sätta upp nifty dödsstjärnor eller servera fina middagar i. Sanning att säga, har jag inte ens någon fast bostad. Men det var ett intressant scenario att föreställa sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill ha en aj37:a det är mycket mera coolt


   
SvaraCitera

mörknäs:

SKAFFA!! [party] (Du röstade på detta alternativ)

Can't see any reason not to.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade varit ascoolt ifall kjoltyget inte gillar det tycker jag vi blir gayz och flyttar ihop:F


   
SvaraCitera

mörknäs:

SKAFFA!! (Du röstade på detta alternativ)

D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

vår lägenhet.

åh ni träffades via um och flyttade sen ihop, gylligt[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

åh ni träffades via um och flyttade sen ihop, gylligt

Nah, tvärt om. Jag och um träffades via mörknäs. [smile]


   
SvaraCitera

jag vill ha en balkong.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Nah, tvärt om. Jag och um träffades via mörknäs. [smile]

men jaha, jag som hade en sån söt bild i huvudet av er som nu är pajjad[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men jaha, jag som hade en sån söt bild i huvudet av er som nu är pajjad

Såja, vi kan låtsas att det var så om det känns bättre för dig.


   
SvaraCitera