Aviseringar
Rensa alla

En stor vårta på snoppen...


Ämnesstartare

Tjena, precis som rubriken lyder, har jag en stor vårta på snoppen som stör mig, den är lika stor som en lillfinger nagel, har haft den hela livet, vet att det inte är kondylom eller vad det heter. Så nu undrar jag om någon känner till något annat vad det kan vara? Den gör inte ont, är mjuk, med nån slags hårdgrej inuti, och den sitter precis under strängen på förhuden.


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är bara bra när du ska tillfredsställa kvinnor.


   
SvaraCitera

Kapblamz:

har haft den hela livet,

Låter ju mer som ett födelsemärke eller liknande. Är den besvärande på något sätt?

Om du går till Ungdomsmottagningen eller din husläkare kan du säkert få hjälp annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha vilka sköna kommentarer :D, Nej men, jag tror inte det är ett födelsemärke heller, det är hel skumt :o, och dessutom känns det wierd å gå till läkaren o dra upp ballen på nått bord :/


   
SvaraCitera

Kapblamz:

dessutom känns det wierd å gå till läkaren o dra upp ballen på nått bord :/

läkaren ser nog konstigare saker på daglig basis skulle jag tippa på


   
SvaraCitera

Kapblamz:

Haha vilka sköna kommentarer :D, Nej men, jag tror inte det är ett födelsemärke heller, det är hel skumt :o, och dessutom känns det wierd å gå till läkaren o dra upp ballen på nått bord :/

Dude, en läkare ser väl fittor som ser ut som mögliga pizzor, då kan de nog se kukar med vårtor också. För att inte tala om kondylom.

Det kan ju vara en vårta som sitter hela livet, vet att vissa har såna i ansiktet osv. Det går säkert att skära bort...Doktor alltså, och inte du.


   
SvaraCitera