Aviseringar
Rensa alla

En super tampong räcker 2 timmar


Ämnesstartare

Är det ens normalt att ha så jävla mycket mens den 2a dagen? brukar ofta vara snurrig i huvudet och helt cp av "blodbristen" [shake] nån mer som har sån där flod?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kan ha största tampongstrl + den "bästa" bindan och ändå kan det läcka igenom byxorna t.o.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duct tape


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Kan ha största tampongstrl + den "bästa" bindan och ändå kan det läcka igenom byxorna t.o.m.

Jag med..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar stoppa in en banan istället för tamponger i fittan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menskopp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

jag brukar stoppa in en banan istället för tamponger i fittan

Jag med. Fungerar riktigt bra. [y]


   
SvaraCitera

Jag hade också så mycket mens förut. Det finns ju en ännu större storlek - pröva den?
För mig blev det mycket bättre när jag började äta p-piller, så om du tycker att det är väldigt jobbigt är det kanske något att överväga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag inte skulle byta tampong på grund av hygeniska skäl så skulle jag kunna ha en mini i 24h utan problem. Nu har jag ifs inte mens öht längre.


   
SvaraCitera

Miuuw:

Kan ha största tampongstrl + den "bästa" bindan och ändå kan det läcka igenom byxorna t.o.m.

[chocked] och jag som tänkte klaga.

Jag har tur antar jag. Enligt mit är det alltid för mycket eftersom jag gärna vill bli av med den på heltid för resten av mitt liv. Tips på hur det skulle kunna ske? Nej inte ppiller eller prevmedel jag vill tabort mensen för evigt!


   
SvaraCitera

Japp, tror att man har mest mensblödningar andra dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har supertampong+ nattbinda och blöder igenom snitt 2 gånger per natt när jag har som mest. Det suger.

Det är inte normalt säger min gynläkare iaf... Jag har endometrios och har bla. detta symptom.


   
SvaraCitera

lemuu:

2a dagen

Den dan med mest mens har jag för mej.

Men du kanske tillhör gruppen med kraftiga o stora blödningar? Om det är irriterande gå till läkaren?


   
SvaraCitera

Mårran:

Jag har supertampong+ nattbinda och blöder igenom snitt 2 gånger per natt när jag har som mest. Det suger.

Det är inte normalt säger min gynläkare iaf... Jag har endometrios och har bla. detta symptom.

Finns det inget du kan göra för att det inte ska blöda så mycket? Alltså medicin eller något.


   
SvaraCitera